Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility Kolegium Rektorów Uczelni Rolniczych i Przyrodniczych - wspólna kampania wizerunkowa | Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu

Kolegium Rektorów Uczelni Rolniczych i Przyrodniczych - wspólna kampania wizerunkowa

Podczas 4-godzinnego zdalnego posiedzenia Kolegium Rektorów Uczelni Rolniczych i Przyrodniczych – KRURiP, które odbyło się 11 lutego br., głównym punktem spotkania było omówienie wspólnej kampanii wizerunkowej promującej kierunki studiów oferowanych na uczelniach rolniczo-przyrodniczych. Koncepcja przygotowana w Dziale Marketingu i Komunikacji Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu przy współpracy z profesjonalnymi agencjami została zaprezentowana przez kierowniczkę działu dr Grażynę Adamczyk. 

 

 

 

Przedstawiona propozycja spotkała się z poparciem uczestników spotkania, podczas którego podjęto decyzję o jej wdrażaniu z wykorzystaniem różnych narzędzi marketingowych. Zdecydowano o  podpisaniu listu intencyjnego o współpracy i przygotowano koncepcję pozyskania środków zewnętrznych na realizację wspólnej kampanii promocyjnej. 

 

„Projekt kampanii powstał w oparciu o analizę potrzeb, wyznaczone długofalowe cele wizerunkowe i marketingowe, określone ramy komunikacji, wskazania wynikające z przeprowadzonych analiz na podstawie danych statystycznych oraz ankietowych. Zaproponowana BIG IDEA brzmi nie tylko jako zachęta do studiowania i wyboru uczelni przyrodniczej/rolniczej, ale rodzaj manifestu, credo pokolenia, które musi zacząć działać i myśleć o przyszłości planety w różnych jej wymiarach” – tłumaczy założenia kampanii dr Grażyna Adamczyk.  W propozycji znalazły się również możliwości rozszerzenia pomysłu, przykłady instrumentów i kanałów komunikacji bazujących na niestandardowych realizacjach marketingowych, mających zaskakiwać i budzić zainteresowanie.

 

Ponadto na spotkaniu omawiano działalność Forum Uczelni Przyrodniczych (FUP). Jest to komisja branżowa Parlamentu Studentów Rzeczypospolitej Polskiej, która obecnie planuje znacznie rozszerzyć swoją działalność. Ze strony FUP w spotkaniu uczestniczył przewodniczący FUP Jędrzej Myszak. Omawiano także nowe inicjatywy KRASP, skutki finansowe wprowadzenia tzw. Nowego Ładu oraz sprawozdano wyniki rozmów z Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi.  

 

Iwona Cieślik
Rzeczniczka prasowa UPP

WYDZIAŁY