Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility Dr inż. Maciej Jarzębski został Guest Editor w czasopiśmie International Journal of Molecular Sciences | Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu

Wersja do wydrukuWersja do wydruku

Naukowiec z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu dr inż. Maciej Jarzębski (Katedra Fizyki i Biofizyki) został Guest Editor w czasopiśmie International Journal of Molecular Sciences - 140 pkt. według  MNiSW.

Czasopismo International Journal of Molecular Sciences (IJMS, ISSN 1422-0067) jest zaliczane do dyscyplin: technologia żywności i żywienia, weterynaria, zootechnika i rybactwo, nauki biologiczne, nauki chemiczne, nauki fizyczne, nauki leśne, rolnictwo i ogrodnictwo, inżynieria materiałowa, nauki medyczne, nauki farmaceutyczne i nauki o zdrowiu. Zapraszamy całą społeczność akademicką UPP do wysłania prac w tematyce: "Multidisciplinary Investigations of Nanoparticle Synthesis and Analysis for Possible Biomedical and Food Technology Applications".

Iwona Cieślik