Admin - blog

Informacja w sprawie usługi mycia okien dla jednostek organizacyjnych Uczelni

Dział Gospodarczy i Zaopatrzenia uprzejmie informuje, że w wyniku rozstrzygnięcia postępowania na usługę mycia okien dla jednostek organizacyjnych Uczelni w budynkach Biocentrum, Hala sportowa, Biblioteka wykonawcą została firma - DJD Maciej Graczyk, ul. Dojazd 5 lok. 32, 87-100 Toruń

Informacja w sprawie usług pralniczych dla jednostek organizacyjnych Uczelni

Dział Gospodarczy i Zaopatrzenia przypomina, że w okresie:
od 10 lipca 2019 r. do 09 lipca 2021 r.
w wyniku rozstrzygnięcia przetargu na usługi pralnicze w zakresie prania:
ręczników, zasłon, firan, obrusów, kitli białych, bielizny pościelowej, kocy, kołder wykonywać usługę będzie firma:
LIMBAGROUP sp. z o.o. sp.k.
ul. Wiosenna 19 A, 60-592 Poznań
e-mail: dh@limba.org lub  kp@novapralnia.pl

UPP ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości

LOKALIZACJA: Baranowo, gm. Tarnowo Podgórne, obręb Baranowo, woj. wielkopolskie

POWIERZCHNIA: działka nr 12/101 o pow. 0,3697 ha (przed podziałem dz. nr 12/80)

FORMA KORZYSTANIA: prawo własności, KW PO1P/00222538/6

OBCIĄŻENIA NIERUCHOMOŚCI: ustanowiona służebność drogi koniecznej

CENA WYWOŁAWCZA: 144.183,00 zł netto plus 23 % VAT, tj. 177.345,10 zł brutto

WADIUM: 10% ceny wywoławczej brutto

UPP zaprasza do udziału w negocjacjach w sprawie sprzedaży nieruchomości

LOKALIZACJA: Złotniki, gm. Suchy Las, obręb Złotniki, woj. wielkopolskie

POWIERZCHNIA: działka nr  331/6 o pow. 0,1724 ha

FORMA KORZYSTANIA: prawo własności; KW PO1P/00247060/5

OBCIĄŻENIA NIERUCHOMOŚCI: brak

CENA WYWOŁAWCZA: 320.850,00 zł netto plus VAT 0 zł (stawka VAT zw.)

WADIUM: 10% ceny wywoławczej

UWAGI: Uchwała nr XI/116/15 Rady Gminy Suchy Las z 29.10.2015 r. w sprawie uchwalenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego działka położona jest na terenie zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej – MW.

 

31 Baza Lotnictwa Taktycznego - zwiedzanie

Jednostka wojskowa jest szczególnym miejscem i dlatego liczba miejsc jest ograniczona.

Uczestnictwo w zwiedzaniu proszę zgłaszać pod nr tel. 694-348-982, podając nr i serię dowodu osobistego oraz PESEL.

Autokar odjedzie o godz. 8:15z parkingu przy Biocentrum (ul. Dojazd), z a parkingu przy ul. Wołyńskiej (przy szklarniach) o godz. 8:30.

 

Tomasz Maciejewski

Prezes Koła Seniora przy UPP w Poznaniu

Komunikat Działu Płac i Stypendiów

K O M U N I K A T

 

Zgodnie z zarządzeniem nr 115/2018 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, dzień 2 maja 2019 r. jest dniem wolnym od pracy dla wszystkich pracowników Uniwersytetu. W związku z powyższym wypłata za miesiąc maj 2019 r. dla nauczycieli akademickich odbierających swoje wynagrodzenie w kasie Uczelni nastąpi w dniu 6 maja 2019 r.

 

ZałącznikRozmiar
PDF icon Komunikat o wypłacie majowej2019.pdf2.92 MB

Komunikat nr 6 JM Rektora

W nawiązaniu do korespondencji pomiędzy Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Ministerstwem Finansów dotyczącej zastosowania kosztów uzyskania przychodów w wysokości 50% z tytułu korzystania z praw autorskich przez nauczycieli akademickich, a także w oparciu o przepisy ustawy – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce informuję, iż od 1 marca 2019 r. wynagrodzenie za wykonywanie obowiązków nauczyciela akademickiego zatrudnionego na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu w całości objęte jest 50% stawką kosztów uzyskania przychodów.

 

ZałącznikRozmiar
PDF icon Komunikat nr 6.pdf115.15 KB

Komunikat Działu Finansowego

Uprzejmie informuję, że od dnia 01 maja 2019 roku kasa Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu będzie czynna w następujących godzinach:

 

Poniedziałek

10:00  -  13:00

Wtorek

11:00  -  14:00

Środa

Ogłoszenie Działu ds. Funduszy Strukturalnych

Szanowni Państwo,

 

Dział ds. Funduszy Strukturalnych od października 2017 roku realizuje ogólnouczelniany projekt Najlepsi z natury! Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Jednym z działań zaplanowanych w projekcie, które już zainicjowaliśmy na Wydziale Medycyny Weterynaryjnej i Nauk o Zwierzętach, jest zaproszenie wykładowców z zagranicy w celu prowadzenia zajęć w ramach programów kształcenia.

 

Komunikat Inspektoratu BHP

Fot. iStock / RomoloTavani

Wypełniając obowiązek przekazania informacji o ryzyku i zagrożeniach związanych miedzy innymi z chorobami pracowniczymi (KP art.207), działając w myśl Ustawy o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. 2008 Nr 234 poz. 1570), uprzejmie informuję wszystkich pracowników, doktorantów i studentów o niepokojącym wzroście liczby zachorowań w Polsce na chorobę zakaźną - odrę. W roku 2018 odnotowano w kraju 339 przypadków, a tylko w styczniu bieżącego roku już 129 przypadków.

ZałącznikRozmiar
PDF icon Komunikat ODRA.pdf862.08 KB
PDF icon ODRA measles Kop ang ros.pdf384.36 KB

Muzeum Armii Poznań i Muzeum Uzbrojenia

Z okazji rocznicy odzyskania niepodległości, zapraszam do Muzeum Armii Poznań i Muzeum Uzbrojenia na Cytadeli w dniu 12 marca br. Spotykamy się o godz. 11:00 u zbiegu alei Armii Poznań i alei Niepodległości (przy schodach). W ostatnim roku wg uzyskanych informacji zbiory muzeum wzbogaciły się kolejne cenne eksponaty.

 

We wtorek wstęp do muzeum jest bezpłatny.

 

Zapraszam serdecznie.

Tomasz Maciejewski

Prezes Koła Seniora

Baza BioOne - dostęp testowy

BioOne Complete to pełnotekstowa baza danych zawierająca  208 wysokiej jakości tytułów z dziedziny nauk biologicznych, środowiskowych i ekologii, pochodzących od 157 wydawców. 81% tytułów indeksowanych w bazie posiada wskaźnik Impact Factor. Baza zawiera ponad 140 000 artykułów.

Dostęp jest możliwy z komputerów zarejestrowanych w sieci Uczelni, pod adresem: http://www.bioone.org/

Więcej informacji na stronie Biblioteki Głównej

 

Prośba o podanie adresu e-mail

Zwracam się z uprzejmą prośbą do członków Koła Seniora, którzy w złożonej deklaracji członkowstwa, nie podali swojego adresu poczty elektronicznej lub zmienili adres  o jego przesłanie na mój adres  -  maciejewski.t@gmail.com.  Umożliwi nam to bezpośrednie przesyłanie ważnych informacji bieżących.

 

Z poważaniem

Tomasz Maciejewski

Prezes Koła Seniora

Konkurs „Nauka i praktyka w zawodzie dietetyka”

Cel konkursu

Celem konkursu jest zachęcenie studentów i absolwentów wyższych uczelni do rozwoju własnych umiejętności redakcyjnych, jak i promocja tworzenia artykułów, prac poglądowych opartych na wiarygodnych, rzetelnych źródłach jakimi są publikacje naukowe.

Ponadto celem konkursu jest umożliwienie młodym specjalistom do spraw żywienia i dietetyki podniesienia swoich kwalifikacji zawodowych oraz zachęcenie absolwentów kierunków pokrewnych do edukacji w obszarze dietetyki.

Dla kogo?

Komunikat Działu Gospodarczego i Zaopatrzenia

W związku z przygotowywaną procedurą przetargową na “dostawę tuszy i tonerów dla Jednostek Uczelnianych”,  Dział Gospodarczy i Zaopatrzenia prosi o przesłanie planowanego zapotrzebowania na tusze i tonery zgodnie z tabelą – zamówienie na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych, laserowych i kserokopiarek na lata 2019 - 2020 będących na stanie jednostek. Zapotrzebowanie nie dotyczy komórek administracji centralnej dla których zostanie przeprowadzone postępowanie na „kompleksową obsługę urządzeń drukujących”.

 

ZałącznikRozmiar
Plik Tabela na tusze i tonery Nowa.docx14.99 KB

Komunikat Działu Aparatury NBiD

Na podstawie art. 13a PZP oraz zgodnie z „Regulaminem udzielania zamówień publicznych na Uniwersytecie Przyrodniczym, uprzejmie proszę o przesłanie do dnia 15 stycznia 2019 roku danych dotyczących zakupów aparatury nbid oraz sprzętu komputerowego i oprogramowania i usług sporządzonych wg zmienionych zasad:

ZałącznikRozmiar
PDF icon Ogłoszenie.pdf415.96 KB

Inwentaryzacja roczna środków materialnych

Spisem z natury objęte zostaną następujące składniki majątkowe:

  1. materiały ewidencjonowane (podręczne magazynki w instytutach i katedrach),
  2. materiały w magazynach: Zakładu Graficznego, Magazynie Centralnym, Artykułów Biurowych, Chemikaliów,
  3. inwentarz żywy (zwierzęta doświadczalne),
  4. wyroby gotowe,
  5. roboty w toku,
  6. inwestycje rozpoczęte,
  7. paliwo.

Składy zespołów spisowych ustalą kierownicy poszczególnych jednostek (komórek) organizacyjnych.

ZałącznikRozmiar
PDF icon Inwentaryzacja roczna 2018.pdf195.9 KB

KOMUNIKAT Działu Osobowego i Spraw Socjalnych

W związku z uchyleniem z dniem 1 października 2018 roku rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 2 grudnia 2016 r. w sprawie warunków wynagradzania za pracę i przyznawania innych świadczeń związanych z pracą dla pracowników zatrudnionych w uczelni publicznej (Dz. U. poz. 2063),  na podstawie art. 147 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. poz.

ZałącznikRozmiar
Image icon komunikat.jpg327.72 KB

Komunikat w sprawie złożenia oświadczenia upoważniającego do zaliczenia do liczby N

Jednocześnie zobowiązuję Dziekanaty Wydziałów do przekazania zebranych oświadczeń wraz z imienną listą pracowników składających w/w oświadczenia w terminie do dnia 31 grudnia 2018 roku do Działu Osobowego i Spraw Socjalnych.

 

 

Prorektor

ds. Nauki i Współpracy z Zagranicą

prof. dr hab. Krzysztof Szoszkiewicz

PLANOWANIE 2019 DZIAŁ GOSPODARCZY I ZAOPATRZENIA

Kierownicy jednostek / komórek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu

 

Wzorem lat ubiegłych oraz zgodnie z „Regulaminem udzielania zamówień publicznych na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu (Zarządzenie Rektora Nr 27/2015 z dn. 2.03.2015.), proszę o przesłanie
do dnia 14 grudnia 2018 roku danych dotyczących dostaw i usług w obszarze działalności Działu Gospodarczego i Zaopatrzenia sporządzonych wg następujących zasad:

Zebranie Wydziału III Matematyczno-Przyrodniczego PTPN oraz wykład "Fascynujący świat grzybów" 13 listopada 2018 roku

Zapraszamy Państwa na wykład otwarty pani mgr inż. Barbary Kudławiec pt. „Fascynujący świat grzybów”, który odbędzie się w dniu 13 listopada 2018 roku o godzinie 17.00 na sali wykładowej w Pawilonie Ekspozycyjno Dydaktycznym w Ogrodzie Botanicznym UAM, przy ul. Dąbrowskiego 165. Wykład nawiązuje do wystawy zdjęć grzybów w skali makro, prezentowanej obecnie w Ogrodzie.

 

ZałącznikRozmiar
PDF icon plakat OK cur.pdf787.02 KB
Image icon plakat_OK_cur-1.jpg1.86 MB

Strony

Subskrybuj RSS - Admin - blog