Admin - blog

Listy studentów I roku przyjętych do Domów Studenckich w roku akademickim 2019/2020.

„JURAND”, „DANUŚKA” i „MAĆKO”
Sobota, 28 września od 09:00 do 16:00;
Niedziela,29 września od 09:00 do 16:00.

„PRZYLESIE”

Piątek, 27 września od 08:00 do 15:00;
Poniedziałek, 30 września od 08:00 do 15:00.

Zakwaterowanie w innych terminach możliwe jest wyłącznie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym z danym akademikiem.

JURAND 61 846 64 68

DANUŚKA 61 846 64 74

MAĆKO 61 846 64 85

PRZYLESIE 61 848 78 77, 61 848 78 94, 61 848 78 57

Postępowanie ofertowe na wybór dzierżawcy pomieszczenia gastronomicznego przy ul. Dąbrowskiego 159 w Poznaniu

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu na wybór dzierżawcy pomieszczenia na działalność gastronomiczną w budynku Collegium Zembala przy ul. Dąbrowskiego 159 w Poznaniu.

 

Oferty w zamkniętych kopertach opatrzonych napisem: „Oferta na wybór dzierżawcy barku” należy składać w terminie do 25 września 2019 roku do godz. 14:00
w Sekcji ds. Gospodarki Nieruchomościami Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu,
przy ul. Wojska Polskiego 28 w Poznaniu (60-637), IV p., pok. 405 i 406.

 

Komunikat Ośrodka Informatyki

Informujemy, iż od miesiąca września 2019 zmienia się sposób dostępu do sieci bezprzewodowej UPPOZ_sec oraz UPPOZ_wifi na tożsame z danymi do logowania do Uczelnianej poczty wg wzorca:

 

login: imie.nazwisko

hasło: to samo co w systemie pocztowym

 

Jeżeli za pośrednictwem sieci wifi nie jest możliwe drukowanie na drukarkach sieciowych w Jednostce prosimy o kontakt mailowy: netmaster@up.poznan.pl wraz z informacją o nazwie jednostki (Katedra, Instytut,Dział etc.)

 

Negocjacje w sprawie sprzedaży nieruchomości UPP

UNIWERSYTET PRZYRODNICZY W POZNANIU

ZAPRASZA DO UDZIAŁU W NEGOCJACJACH
W SPRAWIE SPRZEDAŻY NASTĘPUJĄCYCH NIERUCHOMOŚCI

 

 

LOKALIZACJA: Złotniki, gm. Suchy Las, obręb Złotniki, woj. wielkopolskie

POWIERZCHNIA: działka nr  331/6 o pow. 0,1724 ha

FORMA KORZYSTANIA: prawo własności; KW PO1P/00247060/5

OBCIĄŻENIA NIERUCHOMOŚCI: brak

CENA WYWOŁAWCZA: 320.850,00 zł netto plus VAT 0 zł (stawka VAT zw.)

WADIUM: 10% ceny wywoławczej

Przetarg pisemny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości UPP

UNIWERSYTET PRZYRODNICZY W POZNANIU OGŁASZA PRZETARG PISEMNY NIEOGRANICZONY

 NA SPRZEDAŻ NASTĘPUJĄCYCH NIERUCHOMOŚCI

 

LOKALIZACJA: Baranowo, gm. Tarnowo Podgórne, obręb Baranowo, woj. wielkopolskie

POWIERZCHNIA: działka nr 12/101 o pow. 0,3697 ha (przed podziałem dz. nr 12/80)

FORMA KORZYSTANIA: prawo własności, KW PO1P/00222538/6

OBCIĄŻENIA NIERUCHOMOŚCI: ustanowiona służebność drogi koniecznej

CENA WYWOŁAWCZA: 144.183,00 zł netto plus 23 % VAT, tj. 177.345,10 zł brutto

WADIUM: 10% ceny wywoławczej brutto

Komunikat Działu Gospodarczego i Zaopatrzenia

Kierownicy jednostek/komórek organizacyjnych UPP

 

Dotyczy: Przeprowadzenia audytu urządzeń drukujących.

           

Dział Gospodarczy i Zaopatrzenia informuje, iż w dniach 19-21.08. odbędzie się audyt środowiskowy druku, który ma na celu optymalizację kosztów i procesów drukowania.

 

ZałącznikRozmiar
PDF icon Audyt komunikat.pdf137.18 KB

Informacja w sprawie usługi mycia okien dla jednostek organizacyjnych Uczelni

Dział Gospodarczy i Zaopatrzenia informuje, że w wyniku rozstrzygnięcia postępowania na usługę mycia okien dla jednostek organizacyjnych Uczelni w budynkach:
 - Kolegium Maximum - część wysoka

 - Kolegium Maximum - część niska

 - Kolegium Rungego

 - Budynek Brygady Ogrodniczej

 - Collegium Gawęckiego

 - Budynek Katedry Fizjologii Roślin

 - Uniwersyteckie Centrum Medycyny Weterynaryjnej

 - Budynek Katedry Gleboznawstwa i Mikrobiologii

 - Instytut Inżynierii Biosystemów

Domy studenckie dla I roku

Kandydat zobowiązany jest wypełnić wniosek (Załącznik nr 1 do Regulaminu Domów Studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu stanowiący załącznik do Zarządzenia Rektora nr 72/2018) Regulamin DS i złożyć go w Sekcji do 10 września br. 

Pierwszeństwo w przyznaniu miejsca w domu studenckim przysługuje studentowi otrzymującemu stypendium socjalne, następnym kryterium jest odległość dzieląca Poznań od miejsca zamieszkania.

 

Informacja w sprawie usługi mycia okien dla jednostek organizacyjnych Uczelni

Dział Gospodarczy i Zaopatrzenia uprzejmie informuje, że w wyniku rozstrzygnięcia postępowania na usługę mycia okien dla jednostek organizacyjnych Uczelni w budynkach Biocentrum, Hala sportowa, Biblioteka wykonawcą została firma - DJD Maciej Graczyk, ul. Dojazd 5 lok. 32, 87-100 Toruń

Informacja w sprawie usług pralniczych dla jednostek organizacyjnych Uczelni

Dział Gospodarczy i Zaopatrzenia przypomina, że w okresie:
od 10 lipca 2019 r. do 09 lipca 2021 r.
w wyniku rozstrzygnięcia przetargu na usługi pralnicze w zakresie prania:
ręczników, zasłon, firan, obrusów, kitli białych, bielizny pościelowej, kocy, kołder wykonywać usługę będzie firma:
LIMBAGROUP sp. z o.o. sp.k.
ul. Wiosenna 19 A, 60-592 Poznań
e-mail: dh@limba.org lub  kp@novapralnia.pl

31 Baza Lotnictwa Taktycznego - zwiedzanie

Jednostka wojskowa jest szczególnym miejscem i dlatego liczba miejsc jest ograniczona.

Uczestnictwo w zwiedzaniu proszę zgłaszać pod nr tel. 694-348-982, podając nr i serię dowodu osobistego oraz PESEL.

Autokar odjedzie o godz. 8:15z parkingu przy Biocentrum (ul. Dojazd), z a parkingu przy ul. Wołyńskiej (przy szklarniach) o godz. 8:30.

 

Tomasz Maciejewski

Prezes Koła Seniora przy UPP w Poznaniu

Komunikat Działu Płac i Stypendiów

K O M U N I K A T

 

Zgodnie z zarządzeniem nr 115/2018 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, dzień 2 maja 2019 r. jest dniem wolnym od pracy dla wszystkich pracowników Uniwersytetu. W związku z powyższym wypłata za miesiąc maj 2019 r. dla nauczycieli akademickich odbierających swoje wynagrodzenie w kasie Uczelni nastąpi w dniu 6 maja 2019 r.

 

ZałącznikRozmiar
PDF icon Komunikat o wypłacie majowej2019.pdf2.92 MB

Komunikat nr 6 JM Rektora

W nawiązaniu do korespondencji pomiędzy Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Ministerstwem Finansów dotyczącej zastosowania kosztów uzyskania przychodów w wysokości 50% z tytułu korzystania z praw autorskich przez nauczycieli akademickich, a także w oparciu o przepisy ustawy – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce informuję, iż od 1 marca 2019 r. wynagrodzenie za wykonywanie obowiązków nauczyciela akademickiego zatrudnionego na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu w całości objęte jest 50% stawką kosztów uzyskania przychodów.

 

ZałącznikRozmiar
PDF icon Komunikat nr 6.pdf115.15 KB

Komunikat Działu Finansowego

Uprzejmie informuję, że od dnia 01 maja 2019 roku kasa Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu będzie czynna w następujących godzinach:

 

Poniedziałek

10:00  -  13:00

Wtorek

11:00  -  14:00

Środa

Ogłoszenie Działu ds. Funduszy Strukturalnych

Szanowni Państwo,

 

Dział ds. Funduszy Strukturalnych od października 2017 roku realizuje ogólnouczelniany projekt Najlepsi z natury! Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Jednym z działań zaplanowanych w projekcie, które już zainicjowaliśmy na Wydziale Medycyny Weterynaryjnej i Nauk o Zwierzętach, jest zaproszenie wykładowców z zagranicy w celu prowadzenia zajęć w ramach programów kształcenia.

 

Komunikat Inspektoratu BHP

Fot. iStock / RomoloTavani

Wypełniając obowiązek przekazania informacji o ryzyku i zagrożeniach związanych miedzy innymi z chorobami pracowniczymi (KP art.207), działając w myśl Ustawy o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. 2008 Nr 234 poz. 1570), uprzejmie informuję wszystkich pracowników, doktorantów i studentów o niepokojącym wzroście liczby zachorowań w Polsce na chorobę zakaźną - odrę. W roku 2018 odnotowano w kraju 339 przypadków, a tylko w styczniu bieżącego roku już 129 przypadków.

ZałącznikRozmiar
PDF icon Komunikat ODRA.pdf862.08 KB
PDF icon ODRA measles Kop ang ros.pdf384.36 KB

Muzeum Armii Poznań i Muzeum Uzbrojenia

Z okazji rocznicy odzyskania niepodległości, zapraszam do Muzeum Armii Poznań i Muzeum Uzbrojenia na Cytadeli w dniu 12 marca br. Spotykamy się o godz. 11:00 u zbiegu alei Armii Poznań i alei Niepodległości (przy schodach). W ostatnim roku wg uzyskanych informacji zbiory muzeum wzbogaciły się kolejne cenne eksponaty.

 

We wtorek wstęp do muzeum jest bezpłatny.

 

Zapraszam serdecznie.

Tomasz Maciejewski

Prezes Koła Seniora

Baza BioOne - dostęp testowy

BioOne Complete to pełnotekstowa baza danych zawierająca  208 wysokiej jakości tytułów z dziedziny nauk biologicznych, środowiskowych i ekologii, pochodzących od 157 wydawców. 81% tytułów indeksowanych w bazie posiada wskaźnik Impact Factor. Baza zawiera ponad 140 000 artykułów.

Dostęp jest możliwy z komputerów zarejestrowanych w sieci Uczelni, pod adresem: http://www.bioone.org/

Więcej informacji na stronie Biblioteki Głównej

 

Prośba o podanie adresu e-mail

Zwracam się z uprzejmą prośbą do członków Koła Seniora, którzy w złożonej deklaracji członkowstwa, nie podali swojego adresu poczty elektronicznej lub zmienili adres  o jego przesłanie na mój adres  -  maciejewski.t@gmail.com.  Umożliwi nam to bezpośrednie przesyłanie ważnych informacji bieżących.

 

Z poważaniem

Tomasz Maciejewski

Prezes Koła Seniora

Konkurs „Nauka i praktyka w zawodzie dietetyka”

Cel konkursu

Celem konkursu jest zachęcenie studentów i absolwentów wyższych uczelni do rozwoju własnych umiejętności redakcyjnych, jak i promocja tworzenia artykułów, prac poglądowych opartych na wiarygodnych, rzetelnych źródłach jakimi są publikacje naukowe.

Ponadto celem konkursu jest umożliwienie młodym specjalistom do spraw żywienia i dietetyki podniesienia swoich kwalifikacji zawodowych oraz zachęcenie absolwentów kierunków pokrewnych do edukacji w obszarze dietetyki.

Dla kogo?

Komunikat Działu Gospodarczego i Zaopatrzenia

W związku z przygotowywaną procedurą przetargową na “dostawę tuszy i tonerów dla Jednostek Uczelnianych”,  Dział Gospodarczy i Zaopatrzenia prosi o przesłanie planowanego zapotrzebowania na tusze i tonery zgodnie z tabelą – zamówienie na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych, laserowych i kserokopiarek na lata 2019 - 2020 będących na stanie jednostek. Zapotrzebowanie nie dotyczy komórek administracji centralnej dla których zostanie przeprowadzone postępowanie na „kompleksową obsługę urządzeń drukujących”.

 

ZałącznikRozmiar
Plik Tabela na tusze i tonery Nowa.docx14.99 KB

Komunikat Działu Aparatury NBiD

Na podstawie art. 13a PZP oraz zgodnie z „Regulaminem udzielania zamówień publicznych na Uniwersytecie Przyrodniczym, uprzejmie proszę o przesłanie do dnia 15 stycznia 2019 roku danych dotyczących zakupów aparatury nbid oraz sprzętu komputerowego i oprogramowania i usług sporządzonych wg zmienionych zasad:

ZałącznikRozmiar
PDF icon Ogłoszenie.pdf415.96 KB

Inwentaryzacja roczna środków materialnych

Spisem z natury objęte zostaną następujące składniki majątkowe:

  1. materiały ewidencjonowane (podręczne magazynki w instytutach i katedrach),
  2. materiały w magazynach: Zakładu Graficznego, Magazynie Centralnym, Artykułów Biurowych, Chemikaliów,
  3. inwentarz żywy (zwierzęta doświadczalne),
  4. wyroby gotowe,
  5. roboty w toku,
  6. inwestycje rozpoczęte,
  7. paliwo.

Składy zespołów spisowych ustalą kierownicy poszczególnych jednostek (komórek) organizacyjnych.

ZałącznikRozmiar
PDF icon Inwentaryzacja roczna 2018.pdf195.9 KB

KOMUNIKAT Działu Osobowego i Spraw Socjalnych

W związku z uchyleniem z dniem 1 października 2018 roku rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 2 grudnia 2016 r. w sprawie warunków wynagradzania za pracę i przyznawania innych świadczeń związanych z pracą dla pracowników zatrudnionych w uczelni publicznej (Dz. U. poz. 2063),  na podstawie art. 147 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. poz.

ZałącznikRozmiar
Image icon komunikat.jpg327.72 KB

Strony

Subskrybuj RSS - Admin - blog