Admin - blog

Listy studentów I roku przyjętych do Domów Studenckich w roku akademickim 2019/2020.

„JURAND”, „DANUŚKA” i „MAĆKO”
Sobota, 28 września od 09:00 do 16:00;
Niedziela,29 września od 09:00 do 16:00.

„PRZYLESIE”

Piątek, 27 września od 08:00 do 15:00;
Poniedziałek, 30 września od 08:00 do 15:00.

Zakwaterowanie w innych terminach możliwe jest wyłącznie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym z danym akademikiem.

JURAND 61 846 64 68

DANUŚKA 61 846 64 74

MAĆKO 61 846 64 85

PRZYLESIE 61 848 78 77, 61 848 78 94, 61 848 78 57

KOMUNIKAT Działu Zamówień Publicznych

„Dział Zamówień Publicznych UPP informuje, iż z dniem 17 lutego 2020 roku wchodzi w życie nowy Regulamin udzielania zamówień publicznych oraz nowy Regulamin powoływania i prac komisji przetargowych, stanowiące odpowiednio załączniki nr 1 i 2 do Zarządzenia nr 16/2020 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu z dnia 10 lutego 2020 roku.

W związku z powyższym od 17 lutego br. obowiązuje nowy wzór wniosku o udzielenie zamówienia publicznego (załącznik nr 2 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu).”

 

Przetarg pisemny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości

LOKALIZACJA: Poznań, ul. Wojska Polskiego 53, 53A, obręb Golęcin, woj. wielkopolskie

POWIERZCHNIA: działka nr 9/2 o pow. 07757 ha

FORMA KORZYSTANIA: prawo własności, KW PO1P/00221974/7,

OBCIĄŻENIA NIERUCHOMOŚCI: brak

CENA WYWOŁAWCZA: 8.000.000,00 zł netto plus 23 % VAT, tj. 9.840.000,00 zł brutto   

WADIUM: 10% ceny wywoławczej brutto

Nowa segregacja odpadów od 1 stycznia 2020 r.

                                                                                                   &nb

Konkurs na projekt badawczy: SONATINA  4

Wnioski do konkursu należy składać w terminie do dnia 09 marca 2020 r. do Działu Nauki.

W trosce o jakość składanych projektów, szczególnie pod względem spełniania wymogów formalnych proszę o konsultowanie wniosków i terminowe przekazywanie dokumentów do Działu Nauki.  

 

Prorektor ds. Nauki i Współpracy z Zagranicą
prof. dr hab. inż. Krzysztof Szoszkiewicz

 

Uczelniana procedura składania wniosków o finansowanie projektów badawczych:

 

ZałącznikRozmiar
Plik 20_Konkurs NCN Sonatina_4.docx16.41 KB

Komunikat w sprawie kompleksowej obsługi urządzeń drukujących

Dział Gospodarczy i Zaopatrzenia informuje, że od dnia 01.01.2020r. osobą odpowiedzialną z ramienia Uczelni za realizację umowy dotyczącej kompleksowej obsługi urządzeń drukujących z firmą SHARP jest Pan Piotr Anioła. (tel. 846 61 89/ 515-866-392).

 

Kierownik Działu Gospodarczego i Zaopatrzenia Wiesław Janus

Informacje w sprawie ubezpieczenia majątkowego, odpowiedzialności cywilnej i komunikacyjnego Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu w latach 2020-2022

Dział Gospodarczy i Zaopatrzenia uprzejmie informuje, że w wyniku rozstrzygnięcia postępowania przetargowego obsługa ubezpieczeń majątkowych, odpowiedzialności cywilnej i komunikacyjnych powierzona została firmie: STU ERGO HESTIA SA, ul. Hestii 1, 84-731 Sopot,  z którą Uczelnia zawarła umowę na lata 2020-2022.

Bliższych informacji udziela:

- w zakresie ubezpieczenia majątkowego, odpowiedzialności cywilnej -

Inwentaryzacja roczna środków materialnych

Inwentaryzacja roczna środków materialnych na  dzień 31 grudnia 2019 r. 
 
Na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości  (Dz. U. z 2019 r., poz. 351, tekst jednolity) we wszystkich jednostkach (komórkach) organizacyjnych Uczelni przeprowadzona zostanie inwentaryzacja materiałów według stanu na 31 grudnia 2019 r. 
 
Spisem z natury objęte zostaną następujące składniki majątkowe: 
 

Pilotażowy program publikowania otwartego Elsevier

Program ma dwie części: A i B.

Program A obejmuje publikację określonej liczby artykułów otwartych, które zostaną w całości sfinansowane z krajowej opłaty licencyjnej.

Program B obejmuje publikację dowolnej liczby dalszych artykułów otwartych za opłatą ponoszoną przez instytucję, w której afiliowany jest autor, z wykorzystaniem zniżki w stosunku do cennika standardowego.

 

Komunikat o wypłatach grudniowych

Komunikat w sprawie wypłat wynagrodzeń z tytułu umów bezosobowych i wynagrodzeń z projektów w miesiącu grudniu 2019 roku

 

 

Uprzejmie informuję, iż ze względu na zwiększoną ilość wypłat w miesiącu grudniu 2019 roku, rachunki dotyczące wypłat wynagrodzeń bezosobowych na wypłatę w dniu 12 grudnia Dział Płac i Stypendiów przyjmuje w terminie do 5 grudnia włącznie, natomiast rachunki na wypłatę w dniu 19 grudnia w terminie do 10 grudnia włącznie.

ZałącznikRozmiar
PDF icon Komunikat o wypłacie grudniowej.pdf3.86 MB

Szkolenia baza Scopus, ScienceDirect

Biblioteka Główna i Centrum Informacji Naukowej UP w Poznaniu i firma Elsevier zapraszają na bezpłatne szkolenia, które odbędą się 28 października 2019 r. od godz. 10:00 w Czytelni Biblioteki przy ul. Witosa 45. Szkolenia poprowadzi przedstawiciel firmy Elsevier - pani Paulina Milewska. Wymagana jest rejestracja poprzez formularze.

ScienceDirect: publikacje naukowe na wyciągnięcie ręki - godz. 10:00-10:45
LINK do zapisów: http://bit.ly/ScienceDirect-UP

Głosowanie w ramach Poznańskiego Budżetu Obywatelskiego

Drodzy Studenci,

Prosimy Was o pomoc w głosowaniu w ramach Poznańskiego Budżetu Obywatelskiego. Każda osoba mieszkająca w Poznaniu może oddać głos! Nie ma obowiązku stałego zameldowania w Poznaniu, dlatego studenci studiujący w Poznaniu i mieszkający tutaj podczas studiów mogą również brać udział w głosowaniu.

Zachęcamy Was do wspierania jedynego akademickiego projektu w ramach PBO2020, czyli:

AKADEMICKIE MISTRZOSTWA POZNANIA – Projekt nr 5

Komunikat Działu Płac i Stypendiów

W związku z przeprowadzonym postępowaniem przetargowym w zakresie grupowego ubezpieczenia na życie Dział Płac i Stypendiów informuje o konieczności złożenia podpisu na nowych deklaracjach PZU grupowego ubezpieczenia pracowniczego na życie najpóźniej do dnia 18 października 2019 roku.

 

ZałącznikRozmiar
PDF icon PZU2019.pdf3.94 MB

Komunikat Ośrodka Informatyki

Informujemy, iż od miesiąca września 2019 zmienia się sposób dostępu do sieci bezprzewodowej UPPOZ_sec oraz UPPOZ_wifi na tożsame z danymi do logowania do Uczelnianej poczty wg wzorca:

 

login: imie.nazwisko

hasło: to samo co w systemie pocztowym

 

Jeżeli za pośrednictwem sieci wifi nie jest możliwe drukowanie na drukarkach sieciowych w Jednostce prosimy o kontakt mailowy: netmaster@up.poznan.pl wraz z informacją o nazwie jednostki (Katedra, Instytut,Dział etc.)

 

Komunikat Działu Gospodarczego i Zaopatrzenia

Kierownicy jednostek/komórek organizacyjnych UPP

 

Dotyczy: Przeprowadzenia audytu urządzeń drukujących.

           

Dział Gospodarczy i Zaopatrzenia informuje, iż w dniach 19-21.08. odbędzie się audyt środowiskowy druku, który ma na celu optymalizację kosztów i procesów drukowania.

 

ZałącznikRozmiar
PDF icon Audyt komunikat.pdf137.18 KB

Informacja w sprawie usługi mycia okien dla jednostek organizacyjnych Uczelni

Dział Gospodarczy i Zaopatrzenia informuje, że w wyniku rozstrzygnięcia postępowania na usługę mycia okien dla jednostek organizacyjnych Uczelni w budynkach:
 - Kolegium Maximum - część wysoka

 - Kolegium Maximum - część niska

 - Kolegium Rungego

 - Budynek Brygady Ogrodniczej

 - Collegium Gawęckiego

 - Budynek Katedry Fizjologii Roślin

 - Uniwersyteckie Centrum Medycyny Weterynaryjnej

 - Budynek Katedry Gleboznawstwa i Mikrobiologii

 - Instytut Inżynierii Biosystemów

Informacja w sprawie usługi mycia okien dla jednostek organizacyjnych Uczelni

Dział Gospodarczy i Zaopatrzenia uprzejmie informuje, że w wyniku rozstrzygnięcia postępowania na usługę mycia okien dla jednostek organizacyjnych Uczelni w budynkach Biocentrum, Hala sportowa, Biblioteka wykonawcą została firma - DJD Maciej Graczyk, ul. Dojazd 5 lok. 32, 87-100 Toruń

Informacja w sprawie usług pralniczych dla jednostek organizacyjnych Uczelni

Dział Gospodarczy i Zaopatrzenia przypomina, że w okresie:
od 10 lipca 2019 r. do 09 lipca 2021 r.
w wyniku rozstrzygnięcia przetargu na usługi pralnicze w zakresie prania:
ręczników, zasłon, firan, obrusów, kitli białych, bielizny pościelowej, kocy, kołder wykonywać usługę będzie firma:
LIMBAGROUP sp. z o.o. sp.k.
ul. Wiosenna 19 A, 60-592 Poznań
e-mail: dh@limba.org lub  kp@novapralnia.pl

Komunikat Działu Płac i Stypendiów

K O M U N I K A T

 

Zgodnie z zarządzeniem nr 115/2018 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, dzień 2 maja 2019 r. jest dniem wolnym od pracy dla wszystkich pracowników Uniwersytetu. W związku z powyższym wypłata za miesiąc maj 2019 r. dla nauczycieli akademickich odbierających swoje wynagrodzenie w kasie Uczelni nastąpi w dniu 6 maja 2019 r.

 

ZałącznikRozmiar
PDF icon Komunikat o wypłacie majowej2019.pdf2.92 MB

Komunikat nr 6 JM Rektora

W nawiązaniu do korespondencji pomiędzy Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Ministerstwem Finansów dotyczącej zastosowania kosztów uzyskania przychodów w wysokości 50% z tytułu korzystania z praw autorskich przez nauczycieli akademickich, a także w oparciu o przepisy ustawy – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce informuję, iż od 1 marca 2019 r. wynagrodzenie za wykonywanie obowiązków nauczyciela akademickiego zatrudnionego na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu w całości objęte jest 50% stawką kosztów uzyskania przychodów.

 

ZałącznikRozmiar
PDF icon Komunikat nr 6.pdf115.15 KB

Komunikat Działu Finansowego

Uprzejmie informuję, że od dnia 01 maja 2019 roku kasa Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu będzie czynna w następujących godzinach:

 

Poniedziałek

10:00  -  13:00

Wtorek

11:00  -  14:00

Środa

Ogłoszenie Działu ds. Funduszy Strukturalnych

Szanowni Państwo,

 

Dział ds. Funduszy Strukturalnych od października 2017 roku realizuje ogólnouczelniany projekt Najlepsi z natury! Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Jednym z działań zaplanowanych w projekcie, które już zainicjowaliśmy na Wydziale Medycyny Weterynaryjnej i Nauk o Zwierzętach, jest zaproszenie wykładowców z zagranicy w celu prowadzenia zajęć w ramach programów kształcenia.

 

Strony

Subskrybuj RSS - Admin - blog