Admin - blog

Listy studentów I roku przyjętych do Domów Studenckich w roku akademickim 2019/2020.

„JURAND”, „DANUŚKA” i „MAĆKO”
Sobota, 28 września od 09:00 do 16:00;
Niedziela,29 września od 09:00 do 16:00.

„PRZYLESIE”

Piątek, 27 września od 08:00 do 15:00;
Poniedziałek, 30 września od 08:00 do 15:00.

Zakwaterowanie w innych terminach możliwe jest wyłącznie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym z danym akademikiem.

JURAND 61 846 64 68

DANUŚKA 61 846 64 74

MAĆKO 61 846 64 85

PRZYLESIE 61 848 78 77, 61 848 78 94, 61 848 78 57

Koło Seniora zawiesza wszelkie formy swojej działalności

Ze względu na wzrastające zagrożenie epidemiologiczne, a także obowiązujące nowe przepisy, mające na celu ograniczenie zagrożenia,  Koło Seniora działające przy naszym Uniwersytecie zawiesza wszelkie formy swojej działalności.

Wznowienie działalności nastąpi po ustaniu zagrożenia i zniesieniu ograniczeń prawnych. 

Zaplanowane wycieczki, w miarę możliwości, realizowane  będą w terminie późniejszym.

Na nadchodzące dni życzę zdrowia i cierpliwości w pokonywaniu codziennych trudności i obowiązujących nas ograniczeń.

 

Zalecenia Inspektoratu BHPiOP UPP dotyczące organizacji miejsca pracy!

 

Zgodnie z Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 31 marca 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. z 2020 r., poz. 566) oraz rozporządzeniem Ministra Zdrowia w dniu 20 marca 2020r. rozporządzenia w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii (Dz.U. z 2020 r., poz. 491) w związku z wystąpieniem koronawirusa (COVID-19) 

 

E-booki w służbie nauki

Z powodu przedłużającej się kwarantanny oraz zamknięcia bibliotek stacjonarnych w całym kraju Wydawnictwo Naukowe PWN chce wesprzeć społeczność uniwersytecką w codziennej pracy, w tych niecodziennych warunkach. Dlatego do końca kwietnia w ramach zasobów IBUKA Libry udostępniamy bezpłatny pakiet publikacji metodologicznych od PWN. Wierzymy, że będzie on realnym wsparciem kształcenia w trybie zdalnym, jak i pomocą dla osób, które wykorzystują ten czas na pisanie prac dyplomowych, naukowych lub artykułów.

Zdalne nauczanie z Microsoft Teams od podstaw

Zapraszamy na darmowe szkolenie organizowane przez firmę MICROSOFT

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich użytkowników MS TEAMS, ale także dla każdego kto chciałbym rozpocząć prace na tej platformie.

 

Jego celem jest zapoznanie uczestników z możliwościami Pakietu Office 365 - MS Teams oraz sposobach ich wykorzystania w zakresie edukacji 

 

Spotkanie on-line, odbędzie się w piątek 3 kwietnia, 2020 r. w godz. 14:00 – 16:00

 

Zapowiedź konkursu SZYBKA ŚCIEŻKA DOSTĘPU DO FUNDUSZY NA BADANIA NAD COVID-19

W obliczu pandemii COVID-19 potrzebny jest wzmożony, wspólny wysiłek naukowców na rzecz zrozumienia mechanizmu działania koronawirusa SARS-CoV-2, udoskonalenia testów diagnostycznych, znalezienia leków i zapobiegania skutkom pandemii. Realizując misję zapisaną w ustawie o NCN, wkrótce uruchomimy szybką ścieżkę dostępu do funduszy na badania nad COVID-19. Konkurs skierowany będzie do badaczy, którzy mogą poszerzyć wiedzę na temat COVID-19, sposobów diagnozy, leczenia, zapobiegania oraz psychologicznych i społecznych skutków pandemii. Czytaj dalej

Informacja w sprawie ubezpieczenia grupowego pracowników

Informuję że Państwa ubezpieczenie grupowe w PZU Życie SA działa. Spełnia swoją rolę pomimo wprowadzenia stanu epidemii. Ewentualny stan nadzwyczajny również nie spowoduje ograniczenia odpowiedzialności PZU.

Generalnie więc zdarzenia związane z zachorowaniem na koronowirusa nie są wyłączone z odpowiedzialności Ubezpieczyciela.

 

 

kierownik Działu Gospodarczego i  Zaopatrzenia

ZałącznikRozmiar
PDF icon Komunikat dla Klientów _Koronawirus.pdf200.91 KB

Komunikat Działu Płac i Stypendiów

Dział Płac i Stypendiów uprzejmie zawiadamia, iż Zakład Ubezpieczeń Społecznych na podstawie art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 30 października 2002 r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1205) poinformował, że wysokość stopy procentowej składki na ubezpieczenie wypadkowe w roku składkowym obejmującym okres rozliczeniowy od 01.04.2020 r. do 31.03.2021 r. wynosi 1,12 % podstawy jej wymiaru.

ZałącznikRozmiar
PDF icon komunikat.pdf3.32 MB

Komunikat Archiwum UPP

Archiwum Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu informuje, że wszelkie informacje można uzyskać telefonicznie, nie bezpośrednio

Codziennie pod numerem 605 651 853 

Komunikat Działu Gospodarczego i Zaopatrzenia

W związku z zaistniałą sytuacją epidemiczną, przy siedzibie Kancelarii Ogólnej w Budynku Collegium Maximum- wysoka część pokój nr 4, został ustawiony regał na bieżącą korespondencję skierowaną do administracji. Wszystkie pisma dotyczące korespondencji wewnętrznej prosimy o zostawianie w regale w miejscach przeznaczenia dokumentów dla poszczególnych jednostek.

 

Kierownik Działu Gospodarczego i Zaopatrzenia 
Wiesław Janus
 

Komunikat do Nauczycieli Akademickich

Szanowni Państwo Nauczyciele Akademiccy,
W związku z zaistniałą sytuacją, w nawiązaniu do § 3 zarządzenia nr 31/2020 Rektora UPP z dnia 15 marca 2020 r. w sprawie działań podejmowanych w celu przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się koronawirusa wywołującego chorobę COVID-19, przedstawiam co następuje.

Harmonogram pracy Działu Gospodarczego i Zaopatrzenia

Poznań, 2020-03-16

 

 

 

 

Dotyczy: Zarządzenia nr 31/2020 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu z dnia 15 marca 2020 roku.

 

Stosownie do przedmiotowego Zarządzenia Rektora nr 31/2020 Dział Gospodarczy i Zaopatrzenia przedkłada Panu Kanclerzowi plan pracy Działu od dnia 17.03.2020 r. do dnia 27.03.2020 r.

 

Komunikat Kwestury

W związku z podejmowaniem działań w celu przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się koronawirusa wywołującego chorobę COVID-19 informujemy że:

 

od 16 marca 2020 roku do odwołania

kasa uczelni będzie nieczynna,

 

realizowane będą tylko przelewy bankowe.

 

Prosimy wszystkich pracowników, którzy odbierają wynagrodzenia w kasie o podanie drogą mailową na adres: place@up.poznan.pl numerów rachunków bankowych do Działu Płac i Stypendiów.

Komunikat Inspektoratu BHPiOP

Przede wszystkim zalecam, aby wszystkie osoby, które:

- podróżowały w ostatnim czasie do rejonów, gdzie stwierdzono występowanie koronawirusa  lub miały styczność z osobami, które w ostatnim czasie przebywały w rejonie występowania koronawirusa itd. /…/

 

obserwowały swój stan zdrowia i zgłosiły ten fakt swojemu bezpośredniemu przełożonemu

Przetarg pisemny nieograniczony na sprzedaż następujących nieruchomości

LOKALIZACJA: Poznań, ul. Wojska Polskiego 53, 53A, obręb Golęcin, woj. wielkopolskie

POWIERZCHNIA: działka nr 9/2 o pow. 07757 ha

FORMA KORZYSTANIA: prawo własności, KW PO1P/00221974/7,

OBCIĄŻENIA NIERUCHOMOŚCI: brak

CENA WYWOŁAWCZA: 8.000.000,00 zł netto plus 23 % VAT, tj. 9.840.000,00 zł brutto   

WADIUM: 10% ceny wywoławczej brutto

Zmiana terminu

W związku z prośbami dotyczącymi zmiany terminu zwiedzania palmiarni, uprzejmie informuję, że jej zwiedzanie odbędzie się w innym terminie niż pierwotnie planowano. O nowym terminie poinformuję w kolejnym komunikacie.

Pozdrawiam

Tomasz Maciejewski

Prezes Koła Seniora przy UPP w Poznaniu

Komunikat Rektora UPP

W związku z rozprzestrzeniającym się wirusem SARS-CoV-2  zawieszam do dnia 31.03.2020 wymianę osobową z partnerami z  Chińskiej Republiki Ludowej, Korei Południowej, Japonii, Iranu oraz północnych Włoch. Studentów wracających z tych regionów, proszę o powstrzymanie się od udziału w zajęciach w terminie do dwóch tygodni od przyjazdu do Poznania. Nieobecności zostaną usprawiedliwione bez konieczności ich odrabiania.

KOMUNIKAT DZIAŁU WSPÓŁPRACY Z ZAGRANICĄ

W związku z rozprzestrzeniającym się wirusem SARS-CoV-2, prosimy osoby powracające z zagranicy aby ograniczały bezpośrednie kontakty z pracownikami Działu Współpracy z Zagranicą.

 

Prosimy, w miarę możliwości, komunikować się drogą elektroniczną lub uzgadniać sprawy telefonicznie. Terminy dokonywania rozliczeń podróży służbowych zagranicznych ulegają wydłużeniu z przepisowych 14 dni, aż do 30 dni od daty powrotu.

 

Dział Współpracy z Zagranicą

Informacja dla podróżujących

Uprzejmie informujemy o komunikacie wydanym przez Głównego Inspektora Sanitarnego w związku z rozprzestrzeniającym się wirusem COVID-19, który informuje m.in. o tym, że aktualnie nie ma wytycznych Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) ani Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób (ECDC), które nakazywałyby objęcie nadzorem osoby powracające z krajów azjatyckich, jeżeli nie spełniają one kryteriów kwalifikacji do dalszego postępowania.

Przetarg na dzierżawę gruntów pod instalacje fotowoltaiczną w R-SGD Przybroda

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu:
na wybór dzierżawcy gruntów pod realizację instalacji fotowoltaicznej w R-SGD Przybroda.

Oferty w zamkniętych kopertach opatrzonych napisem „oferta na wybór dzierżawcy gruntów pod realizację instalacji fotowoltaicznej w R-SGD Przybroda” należy składać
w terminie do dnia 6 marca 2020 roku do godz.14:00 w sekretariacie Kanclerza Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, przy ul. Wojska Polskiego 28 w Poznaniu
(60-637), III piętro, pokój 304.

Dostawa tuszy i tonerów do Uczelni

W związku z przygotowywaną procedurą przetargową na “dostawę tuszy i tonerów dla Jednostek Uczelnianych”,  Dział Gospodarczy i Zaopatrzenia prosi o przesłanie planowanego zapotrzebowania na tusze i tonery zgodnie z tabelą – zamówienie na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych, laserowych i kserokopiarek na lata 2020 - 2021 będących na stanie jednostek. Zapotrzebowanie nie dotyczy komórek administracji centralnej dla których zostanie przeprowadzone postępowanie na „kompleksową obsługę urządzeń drukujących”.

KOMUNIKAT Działu Zamówień Publicznych

„Dział Zamówień Publicznych UPP informuje, iż z dniem 17 lutego 2020 roku wchodzi w życie nowy Regulamin udzielania zamówień publicznych oraz nowy Regulamin powoływania i prac komisji przetargowych, stanowiące odpowiednio załączniki nr 1 i 2 do Zarządzenia nr 16/2020 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu z dnia 10 lutego 2020 roku.

W związku z powyższym od 17 lutego br. obowiązuje nowy wzór wniosku o udzielenie zamówienia publicznego (załącznik nr 2 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu).”

 

Strony

Subskrybuj RSS - Admin - blog