Redaktor serwisu - blog

Wydawania kart abonamentowych na parking samochodowy

Dział Gospodarczy i Zaopatrzenia  uprzejmie informuje, że od dnia 15 lipiec 2019 r. wydawanie nowych kart abonamentowych na parking przy ul. Wołyńskiej odbywać się będzie w:

  • poniedziałek, środa i piątek w godzinach 8.00 – 10.00 w budynku Collegium Maximum ul. Wojska Polskiego 28, pok. 58.1B

 

Postawa wydania karty będzie:

Technologia opracowana na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu dostępna w sprzedaży

W wyniku komercjalizacji technologii - „Mebel wielofunkcyjny do spania, przechowywania i pracy”, przeprowadzonej przez Centrum Innowacji i Transferu Technologii, Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu podpisał umowę licencyjną z firmą „Idźczak-Meble”. Jej twórcami są Pan dr inż. Krzysztof Wiaderek oraz Pani inż. Zuzanna Klorek – studentka Wydziału Technologii Drewna. Mebel pod nazwą handlową SMART został opracowany według licencjonowanej technologii i obecnie można go znaleźć w ofercie firmy „Idźczak-Meble”

Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących

Wszelkie sprawy związane z wymianą materiałów eksploatacyjnych (z wyłączeniem papieru), dostawą i wymianą urządzeń, usterkami i naprawami należy zgłaszać e- mailem na adres: biuro@cellpol.com.pl, do wiadomości: serwis.sep@sharp.eu oraz beata.kowalska@up.poznan.pl.

Osoba odpowiedzialną, z ramienia Uczelni, za realizację umowy jest Pani Beata Kowalska- Sierzant, która udzieli szczegółowych informacji w w/w sprawie.

ZałącznikRozmiar
PDF icon Komunikat.pdf180.46 KB

KOMUNIKAT Działu Gospodarczego i Zaopatrzenia

Usługa realizowana będzie przez okres 36 miesięcy od 01.05.2019 r. do 30.04.2022 r. przez firmę Orange Polska S.A., z siedzibą w Warszawie.  

Wszelkich informacji dotyczących realizacji umowy udziela:

 

Pani Kinga Cwojdzińska, tel. 61-848-70-64, tel. kom. 506-441-135,

e-mail: kinga.cwojdzinska@up.poznan.pl, pok. 415, budynek Collegium Maximum, wysoka część.

 

Z poważaniem

Ogłoszenia o konkursach NCN

Sukces RGD Brody i RGD Swadzim w Sielinku

Przy pięknej, letniej pogodzie… W dniach 8-9 czerwca 2019 roku odbyła się II Regionalna Wystawa Zwierząt Hodowlanych, XXV Wystawa Zwierząt – Sielinko 2019. Jak co roku udział w tej wystawie brały gospodarstwa doświadczalne Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu: Rolnicze Gospodarstwo Doświadczalne Brody i Rolnicze Gospodarstwo Doświadczalne Swadzim.

 

PISMO OKÓLNE Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu z 24 maja 2019 roku

  1. Na podstawie pisma okólnego z 21 listopada 2018 roku w sprawie wykorzystania bieżących i zaległych urlopów zgodnie z planem urlopów przypominam P.T. Kierownikom jednostek o obowiązku przedłożenia w Dziale Osobowym i Spraw Socjalnych  planów urlopów na drugie półrocze 2019 roku.

Targi PowerGen AFRICA

W dniach:  14-16 maja br. w Kapsztadzie (Republika Południowej Afryki), odbyły się Targi PowerGen AFRICA. Ich celem było stworzenie możliwości promowania przedsiębiorstw oraz uczelni wyższych województwa Wielkopolskiego poprzez nawiązanie bezpośrednich kontaktów z innymi wystawcami i uczestnikami wystawy.

Zakwaterowanie doktorantów w roku akad. 2019/20

Dział Rozwoju Uczelni uprzejmie informuje, że zgodnie z zapisem § 18 Regulaminu ustalania wysokości, przyznawania i wypłacania świadczeń pomocy materialnej dla doktorantów Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu oraz zasad ich zakwaterowania w domach studenckich (zarządzenie Rektora
nr 129/2014), do dnia 30 czerwca br. przyjmuje podania doktorantów o zakwaterowanie w Domu Studenckim „Jurand” w roku akademickim 2019/20. Decyzje w sprawie zakwaterowania zostaną podjęte na początku lipca br.

Komunikat w sprawie usług cateringowych dla jednostek organizacyjnych Uczelni

Firma ta świadczyć będzie usługi na terenie obiektów należących do Uczelni oraz stołówce będącej w jej dzierżawie w okresie od 1.06.2019 r. do 31.05.2020 r.

 

W związku z powyższym jednostka organizacyjna UPP zamierzająca zorganizować jakiekolwiek wydarzenie związane z usługą cateringową zobowiązana jest do złożenia zlecenia w w/w firmie.

 

Komunikat nr 2 Centrum Innowacji i Transferu Technologii

Informujemy, iż Centrum Innowacji i Transferu Technologii koordynuje finansowanie działań związanych z komercjalizacją, w szczególności kosztów zgłoszeń patentowych, wzorów użytkowych i wzorów przemysłowych, oraz opłat za ochronę prawną w ramach projektu Inkubator Innowacyjności 2.0 (okres trwania projektu do 31 marca 2020 r.) oraz Regionalna Inicjatywa Doskonałości (okres trwania projektu do 31 grudnia 2022 r.).

 

NOWE ZASADY ZAMAWIANIA GAZÓW I CIEKŁEGO AZOTU 2019-2021

Dział Gospodarczy i Zaopatrzenia informuje, że od dnia 09.05.2019. obowiązuje nowa umowa na dostawy gazów i ciekłego azotu nr 19/AAG/PN/2019 .którą realizować będzie firma Air Products przez okres najbliższych 24 miesięcy. Podczas jej trwania obowiązywać będą nowe zasady składania zamówień.  Każda jednostka dokonywać będzie indywidualnych bezpośrednich zamówień składanych drogą elektroniczną na podstawie formularza zamieszczonego w Repozytorium dokumentów AAG.

Wyniki konkursu ININ 2.0

W wyniku przeprowadzonego postępowania konkursowego na prowadzenie prac przedwdrożeniowych obradująca w dniu 06.05.2019 r. Rada Inwestycyjna, składająca się z przedstawicieli świata nauki i biznesu, przyznała dofinansowanie 12 projektom z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu (Tabela 1). Łącznie do konkursu, ogłoszonego  wspólnie na Uniwersytecie oraz w Instytucie Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich (poprzez spółkę celową Plantinova Sp. z o.o.), zgłoszono 23 technologie.

ZałącznikRozmiar
PDF icon Wyniki konkursu ININ 2.0.pdf135.58 KB

Komunikat nr 1 Centrum Innowacji i Transferu Technologii

Centrum Innowacji i Transferu Technologii  uprzejmie informuje, iż w wyniku przeprowadzonego przetargu na pomoc prawną i techniczną w sprawach własności przemysłowej świadczonej przez rzecznika patentowego (w postępowaniach krajowych) wybrano kancelarię Fijałkowscy Spółka partnerska Adwokatów i Rzeczników Patentowych.

ZałącznikRozmiar
PDF icon KOMUNIKAT nr 1.pdf351.81 KB

Informacja dotycząca świadczonych usług przez Zakład Graficzny UPP

Informuję, iż w związku z szeroką ofertą usług Zakładu Graficznego UPP (nie wymagającą składania wniosku o udzielenie zamówienia publicznego) wszystkie zlecenia związane z drukiem materiałów poligraficznych i usługami introligatorskimi powinny być kierowane w pierwszej kolejności do Zakładu Graficznego UPP. Dotyczy to wszystkich jednostek organizacyjnych i administracji.

Komunikat Działu Gospodarczego i Zaopatrzenia

Dział Gospodarczy i Zaopatrzenia uprzejmie informuje, że w okresie od 19.03.2019r. do 18.03.2020r. dostawy drobnego  sprzętu laboratoryjnego,  szkła laboratoryjnego,  pipet automatycznych, końcówek do pipet  oraz na dostawy odczynników chemicznych w okresie od    08.04.2019 r. do     07.04.2020 r. realizowane będą przez firmę  ALFACHEM  ul. Unii  Lubelskiej 3, 61-249 Poznań,  na podstawie umów:

Komunikat Działu Współpracy z Zagranicą

Od 2019 roku decyzją JM Rektora prof. dr hab. Jana Pikula organizatorzy międzynarodowych konferencji naukowych zobowiązani są do rejestrowania w/w konferencji w Dziale Współpracy z Zagranicą.

 

W związku z tym na stornie Działu Współpracy z Zagranicą zostały zamieszczone do pobrania odpowiednie formularze tj. wniosek o wyrażenie zgody na zorganizowanie międzynarodowej konferencji naukowej, planowana kalkulacja kosztów oraz sprawozdanie po konferencji.

 

 

Prorektor ds. Nauki i Współpracy z Zagranicą

Komunikat Działu Płac i Stypendiów

W związku z otrzymanym zawiadomieniem z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o wysokości stopy procentowej składki na ubezpieczenie wypadkowe (na podstawie art. 32   ust. 1 ustawy z dnia 30 października 2002 r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1242)) Dział Płac i Stypendiów informuje, że wysokość składki na ubezpieczenie wypadkowe w roku składkowym obejmującym okres rozliczeniowy od 01.04.2019 r. do 31.03.2020 r. wynosi 1,21 % podstawy jej wymiaru.

ZałącznikRozmiar
PDF icon wypadkowe2019.pdf3.3 MB

Zwiedzanie Palmiarni

Ze zbiorami roślin z różnych stref klimatycznych zapozna nas pani dr Małgorzata Raszewska. Będziemy mogli się również zapoznać z kolekcją motyli preparowanych.

 

W dniach 12.03-28.04.2019 w sali dydaktycznej Palmiarni Poznańskiej można obejrzeć w 60 gablotach wystawę motyli preparowanych, w tym również z krajów tropikalnych.

Będzie można obejrzeć również inne bezkręgowce takie jak, chrząszcze, pająki czy patyczaki. Okazy pochodzą z prywatnej kolekcji Pana Krzysztofa Turzańskiego, który zbiera je od 40 lat.

 

Komunikat Działu Gospodarczego i Zaopatrzenia

Dział Gospodarczy i Zaopatrzenia informuje, iż administratorem kart do depozytora kluczy od 11.03.19 r. będzie portiernia Collegium Maximum (niska część). Wszelkie zmiany dotyczące uprawnień lub zmian osobowych proszę kierować na adres mailowy: portiernia@up.poznan.pl

 

Osoby do kontaktu:
Jarosław Kijanowski
Kazimierz Skorniak

Tel. 61 8487067

 

Z poważaniem
Wisław Janus

UWAGA !!! NOWA OFERTA KURSÓW JĘZYKOWYCH

Kursy skierowane są do studentów i pracowników naszej uczelni oraz osób spoza uczelni.
W ofercie znajdują się kursy dokształcające z języka ogólnego i specjalistycznego.
Zajęcia w grupach minimum 12- osobowych.
Odpłatność za 20 godzin (po 45 min.) 200 zł.

 

  1. „Język angielski ogólny” (General English), poziom średniozaawansowany.

Zajęcia organizacyjne: 13.03. 2019, środa, godz.  11.30, sala 265, SJO

Komunikat DOiSS dotyczący składania „Oświadczeń” o osiągniętych przychodach i sytuacji rodzinnej do celów dopłat i świadczeń socjalnych na rok 2019

Dział Osobowy i Spraw Socjalnych prosi wszystkie jednostki i komórki organizacyjne Uczelni o pobieranie od dnia 1 marca br. druków „Oświadczeń”

dla zatrudnionych pracowników.

 

Wypełnione czytelnie  druki,  zgodnie  z objaśnieniami  należy złożyć  w Dziale Osobowym i Spraw  Socjalnych  pok. 413  w terminie   do dnia 30 kwietnia 2019 roku.

 

ZałącznikRozmiar
PDF icon komunikat-doiss-z-1-03-2019.pdf.pdf150.66 KB

Strony

Subskrybuj RSS - Redaktor serwisu - blog