DANE ADRESOWE
ul. Wojska Polskiego 28
60 - 637 Poznań
tel. +48-61-848-7064
email:gospodarczy@up.poznan.pl
PRACOWNICY
Kierownik Działu Gospodarczego i Zaopatrzenia
mgr Piotr Anioła
tel. 61-846-6189
tel. kom. 515-866-392
e-mail: piotr.aniola@up.poznan.pl
pokój 414, IV p. Collegium Maximum
Z-ca Kierownika
lic. Sylwia Nawrocka
tel. 61-848-7057
tel. kom. 515-166-599
e-mail. sylwia.nawrocka@up.poznan.pl
pokój 413 A, IV p. Collegium Maximum
Procedury udzielania zamówień publicznych
Komórka zakupowo-wiodąca
mgr Grażyna Wawrzyniak
tel. 61-846-6190
e-mail: grazyna.wawrzyniak@up.poznan.pl
pokój 416, IV p. Collegium Maximum
mgr Aneta Szelejewska
tel. 61-846-6587
e-mail: aneta.szelejewska@up.poznan.pl
pokój 416, IV p. Collegium Maximum
mgr Anna Hadyńska
tel. 61-846-6563
e-mail: anna.hadynska@up.poznan.pl
pokój 416, IV p. Collegium Maximum
Obsługa Administracyjna
inż. Beata Kowalska- Sierzant – rozliczanie telefonów stacjonarnych i komórkowych oraz prowadzenie bieżących spraw działu
tel. 61-848-7064
tel. kom. 506-441-135
e-mail: beata.kowalska@up.poznan.pl
pokój 415, IV p. Collegium Maximum
Beata Przybyła – obsługa transportu
tel. 61-848-7060
tel. kom.505-030-398
e-mail: beata.przybyla@up.poznan.pl
pokój 415, IV p. Collegium Maximum
mgr inż. Ilona Łuczak - rozliczanie umów i faktur
tel. 61-8-46-6277
e-mail: Ilona.luczak@up.poznan.pl
pokój 416, IV p. Collegium Maximum
Małgorzata Krause – rozliczanie umów i faktur
tel. 61-846-6278
e-mail: malgorzata.krause@up.poznan.pl
pokój 416, IV p. Collegium Maximum
Danuta Sobkowiak – ewidencja środków materialnych, przyjmowanie wniosków do likwidacji wyposażenia administracyjno-gospodarczego jednostek uczelnianych, ewidencja odzieży roboczej.
tel. 61-846-6535
e-mail: danuta.sobkowiak@up.poznan.pl
pokój 407, IV piętro, Collegium Maximum
Krystyna Ograbisz- prowadzenie dokumentacji związanej z zagospodarowaniem aparatury specjalnej, wystawianie dokumentów OT
tel. +48-61-848-7080
e-mail: krystyna.ograbisz@up.poznan.pl
pokój 407, IV piętro, Collegium Maximum
Renata Hans- koordynowanie prac i obsługa dokumentacji Rektorskiej Komisji Likwidacyjnej ds. Aparatury
tel. +48-61-848-7543
e-mail: renata.hans@up.poznan.pl
pokój 407, IV piętro, Collegium Maximum
Obsługa Gospodarcza
mgr inż. Michał Zieleziński – administrator obiektów, rozliczanie umów i faktur, utylizacja sprzętu elektrycznego, elektronicznego oraz utylizacja materiałów niebezpiecznych, obsługa systemu BDO (baza danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami)
tel. 61-846-6756
tel. kom.506-902-579
e-mail: michal.zielezinski@up.poznan.pl
pokój 011, piwnica Collegium Maximum
mgr Sławomir Kaczmarek – koordynator administratorów obiektów, koordynator ochrony
tel. 61-848-7059,
tel. kom. 505-030-391
e-mail. slawomir.kaczmarek@up.poznan.pl
pokój 58.1B, parter Collegium Maximum
Tomasz Maliński - administrator obiektów
tel. 61-848-7059
tel. kom. 510-413-279
e-mail: tomek.malinski@up.poznan.pl
pokój 58.1B, parter Collegium Maximum
Mariusz Baryła- administrator obiektów
tel. 61-846-62-59
tel. kom. 510-413-277
e-mail: mariusz.baryla@up.poznan.pl
pokój 58.1B, parter Collegium Maximum
Waldemar Pytlik – administrator obiektów – Kollegium Rungego i Domu Absolwenta
tel.61-848-7575
tel. kom.786-864-459
e-mail: waldemar.pytlik@up.poznan.pl
Kolegium Rungiego ul. Wojska Polskiego 52
Dorota Stelmaszyk – obsługa uroczystości uczelnianych
tel. 61-848-7078
tel. kom.505-030-414
e-mail: dorota.stelmaszyk@mail.up.poznan.pl
pokój 013, piwnica Collegium Maximum
Obsługa Zieleni
mgr inż. Jacek Zieleziński – brygadzista brygady ogrodniczo – porządkowej
tel. 61-846-6848
tel. kom.502-032-984
e-mail: jacek.zielezinski@up.poznan.pl
Budynek gospodarczy administracji ul. Szydłowska 51
Ubezpieczenia majątkowe – Wszelkie zgłoszenia szkód majątkowych, odpowiedzialności cywilnej należy kierować na adres mailowy ubezpieczenia@up.poznan.pl
mgr Anna Hadyńska
tel. 61-846-6563
e-mail: anna.hadynska@up.poznan.pl
pokój 416, IV p. Collegium Maximum
Szkody komunikacyjne
Beata Przybyła – obsługa transportu
tel. 61-848-7060
tel. kom.505-030-398
e-mail: beata.przybyla@up.poznan.pl
pokój 415, IV p. Collegium Maximum
Zakres Działalności Działu Gospodarczego i Zaopatrzenia
Do zadań działu w szczególności należy:
1) planowanie dostaw towarów i usług;
2) wykonywanie zadań komórki zakupowej w zakresie określonym w Regulaminie udzielania zamówień publicznych;
3) zakup towarów i usług z pominięciem stosowania przepisów ustawy PZP oraz prowadzenie ich rejestru i rozliczanie;
4) ilościowe i wartościowe monitorowanie wykonywania umów w obszarze zakupów;
5) administrowanie obiektami, z wyłączenie inwestycji, remontów;
6) wynajem sal ogólnouczelnianych;
7) organizowanie pracy służb obsługowych w obiektach;
8) obsługa szatni w obiektach;
9) zabezpieczanie utrzymania porządku i czystości w obiektach;
10) organizowanie konserwacji i przeglądów sprzętu przeciwpożarowego;
11) utrzymywanie i konserwacja systemu monitoringu wizyjnego w obiektach;
12) utrzymywanie i konserwacja barierek wjazdowych;
13) utrzymywanie terenów zielonych;
14) planowanie i rozliczanie wywozu odpadów komunalnych;
15) rozliczanie dostaw gazów technicznych i spirytusu;
16) organizowanie utylizacji materiałów niebezpiecznych oraz zużytego sprzętu;
17) organizowanie obsługi i koordynowanie wykorzystania transportu uczelnianego;
18) zamawianie i rozliczanie usług transportu zewnętrznego;
19) planowanie zapotrzebowania i rozliczanie telefonii stacjonarnej i komórkowej;
20) prowadzenie ilościowej i wartościowej ewidencji środków materialnych administracji centralnej; 21) rozliczanie kosztów eksploatacji obiektów;
22) współuczestniczenie w organizacji i obsłudze uroczystości oraz imprez okolicznościowych;
23) prowadzenie rejestru i ewidencjonowanie środków trwałych przyjmowanych 30 na stan UPP;
24) wykonywanie obsługi Rektorskiej Komisji Likwidacyjnej ds. Wyposażenia Administracyjno-Gospodarczego;
25) koordynowanie prac i prowadzenie obsługi dokumentacyjnej Rektorskiej Komisji Likwidacyjnej ds. Aparatury;
26) prowadzenie dokumentacji związanej z zagospodarowaniem aparatury specjalnej;
27) pośredniczenie przy współpracy brokera ubezpieczeniowego z jednostkami organizacyjnymi UPP w zakresie ubezpieczeń majątkowych, odpowiedzialności cywilnej i komunikacyjnych;
28) przekazywanie corocznie rejestru i ewidencji środków materialnych przewidzianych do ubezpieczenia dla brokera ubezpieczeniowego;
29) zabezpieczanie usług ubezpieczenia majątkowego, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjnego, rozliczanie szkód w przedmiotowym zakresie, współpracowanie z pozostałymi jednostkami UPP w celu uzyskania odszkodowania.