Realizacja Projektu „Uczelniany budżet partycypacyjny” będzie przebiegać w czterech etapach:
I. Zgłaszanie propozycji projektów przez pracowników, doktorantów i studentów
Etap I będzie realizowany w terminie od 26.02. do 14.03.2024 r.
Projekt/y mogą zgłaszać na odpowiednim formularzu pracownicy, doktoranci i studenci UPP.
Wzór Formularza zgłoszenia projektu, stanowiący Załącznik nr 1 do Regulaminu.
Formularz zgłoszenia projektu będzi można skłąać przez dedykowany formularz dostępny na stronie internetowej UPP w nieprzekraczalnym terminie do 14 marca 2024 r. włącznie.
II. Ocena propozycji projektów przez Zespół Opiniujący
Etap II będzie realizowany w terminie od 14.03. do 18.03.2024 r.
III. Głosowanie nad projektami
Etap III realizowany będzie w terminie od 19.03 do 26.03.2024 r.
Prawo do udziału w głosowaniu imiennym przysługuje wszystkim pracownikom, doktorantom i studentom.
Głos będzie można oddać w formie elektronicznej po zalogowaniu się poprzez specjalnie przygotowany formularz.
IV. Ogłoszenie wyników głosowania
Wyniki głosowania zostaną opublikowane 27 marca 2024 r. na stronie internetowej w zakładce Budżetu po zatwierdzeniu protokołu z głosowania przez Zespół Opiniujący.