Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility O PROJEKCIE | Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu

O PROJEKCIE

Weź udział w projekcie „Wysoka jakość kształcenia atutem młodej kadry dydaktycznej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu” i zdobądź cenne kompetencje dydaktyczne celem podniesienia jakości nauczania.

 

Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (Działanie 3.4 Zarządzanie w instytucjach szkolnictwa wyższego).

 

Przewodnik po Projekcie!

 

Cel projektu:

Wzrost kompetencji dydaktycznych i poprawa jakości nauczania u pracowników kadry dydaktycznej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu poprzez aktywny udział w różnorodnych formach rozwijania innowacyjnych umiejętności dydaktycznych, umiejętności informatycznych, umiejętności zarzadzania informacją oraz umiejętności językowych. 

 

Planowane efekty projektu:

Wzmocnienie jakości kształcenia poprzez podniesienie kompetencji kadry dydaktycznej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu oraz zwiększenie umiejętności nauczycieli akademickich w zakresie efektywnego przekazywania wiedzy, komunikacji ze studentami zagranicznymi czy innowacyjnych technik prowadzenia zajęć dydaktycznych.

 

Wartość projektu:

Całkowita wartość Projektu: 682 267,18 zł

Dofinansowanie ze środków Unii europejskiej: 575 014,78 zł

Dofinasowanie ze środkow dotacji celowej: 86 784,38 zł

Wkład wlasny (ze środków publicznych): 20 468,02 zł

 

Okres realizacji:

Czas realizacji projektu przewidziany został na okres:

1 październik 2018 r. - 30 września 2020 r.
 

 

Kto może wziąć udział w projekcie?

Projekt skierowany jest do 62 osób, które spełniają kryteria:

 

a) posiadają tytuł zawodowy/stopień naukowy co najwyżej doktora lub są w trakcie odbywania studiów III stopnia na UPP,

b) na dzień rozpoczęcia udziału w projekcie nie ukończyli/ły 35 roku życia

(wyjątek przedłużenia wieku zgodnie z interpretacją NCBR: jeżeli osoba przebywała na urlopie macierzyńskim, urlopie na warunkach urlopu macierzyńskiego, urlopie ojcowskim, urlopie rodzicielskim lub urlopie wychowawczym, udzielonych na zasadach określonych w przepisach Kodeksu pracy albo pobierała zasiłek chorobowy lub świadczenia rehabilitacyjne w związku z niezdolnością do pracy, w tym spowodowaną chorobą wymagającą rehabilitacji leczniczej, przysługuje jej wydłużenie kryterium wieku o okres nieobecności, gdzie okres ten nie może być dłuższy niż 2 lata)

c) stanowią kadrę dydaktyczną uczelni tj:

  • są nauczycielami akademickimi w rozumieniu ustawy o szkolnictwie wyższym

lub

  • posiadają z UPP umowę cywilno–prawną na prowadzenie dydaktyki, minimalnie na okres roku akademickiego, w ramach którego planowane jest dla niego/niej udział w projekcie

 

Ścieżka wsparcia w projekcie:

Projekt zakłada udział Uczestników/czek Programu w atrakcyjnych formach wsparcia grupowego oraz indywidualnego. Uczestnicy/czki Programu są zobowiązani do aktywnego udziału w każdej zaplanowanej formie z ścieżki wsparcia w programie.

 

 

Zaplanowane wsparcie ma na celu zwiększenie kompetencji oraz umiejętności dydaktycznych nauczycieli akademickich. Ścieżka wsparcia w programie została zaplanowana w sposób zapewniający indywidualne dopasowanie do każdego Uczestnika/czki Programu.

 

Dowiedz się więcej -> PRZEWODNIK PO PROJEKCIE oraz OPIS SZKOLEŃ.

 

Wykonawcy:

Zapraszamy do zapoznania się z listą wykonawców realizujących usługi w ramach Projektu. 

WYDZIAŁY