Ogłoszenia

Domy studenckie dla I roku

Kandydat zobowiązany jest wypełnić wniosek (Załącznik nr 1 do Regulaminu Domów Studenckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu stanowiący załącznik do Zarządzenia Rektora nr 72/2018) Regulamin DS i złożyć go w Sekcji do 10 września br. 

Pierwszeństwo w przyznaniu miejsca w domu studenckim przysługuje studentowi otrzymującemu stypendium socjalne, następnym kryterium jest odległość dzieląca Poznań od miejsca zamieszkania.

 

Wydawania kart abonamentowych na parking samochodowy

Dział Gospodarczy i Zaopatrzenia  uprzejmie informuje, że od dnia 15 lipiec 2019 r. wydawanie nowych kart abonamentowych na parking przy ul. Wołyńskiej odbywać się będzie w:

  • poniedziałek, środa i piątek w godzinach 8.00 – 10.00 w budynku Collegium Maximum ul. Wojska Polskiego 28, pok. 58.1B

 

Postawa wydania karty będzie:

Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących

Wszelkie sprawy związane z wymianą materiałów eksploatacyjnych (z wyłączeniem papieru), dostawą i wymianą urządzeń, usterkami i naprawami należy zgłaszać e- mailem na adres: biuro@cellpol.com.pl, do wiadomości: serwis.sep@sharp.eu oraz beata.kowalska@up.poznan.pl.

Osoba odpowiedzialną, z ramienia Uczelni, za realizację umowy jest Pani Beata Kowalska- Sierzant, która udzieli szczegółowych informacji w w/w sprawie.

ZałącznikRozmiar
PDF icon Komunikat.pdf180.46 KB

KOMUNIKAT Działu Gospodarczego i Zaopatrzenia

Usługa realizowana będzie przez okres 36 miesięcy od 01.05.2019 r. do 30.04.2022 r. przez firmę Orange Polska S.A., z siedzibą w Warszawie.  

Wszelkich informacji dotyczących realizacji umowy udziela:

 

Pani Kinga Cwojdzińska, tel. 61-848-70-64, tel. kom. 506-441-135,

e-mail: kinga.cwojdzinska@up.poznan.pl, pok. 415, budynek Collegium Maximum, wysoka część.

 

Z poważaniem

Ogłoszenia o konkursach NCN

Konkurs pod Patronatem Prezydenta Miasta Poznania - „Smart City - wakacyjne poszukiwania”.

Wyjeżdżasz na wakacje? Znajdź najciekawsze, najbardziej innowacyjne rozwiązanie, które mogłoby być wdrożone w Poznaniu. Realne rozwiązanie musi dotyczyć jednego z 6 obszarów identyfikujących inteligentne miasto, tj.: Ludzi, Jakości Życia, Środowiska, Gospodarki, Zarządzania Miastem lub Mobilności.

 

Wypełnij formularz zgłoszeniowy opisując krótko z jakim problemem spotkałeś się w Poznaniu, pokaż rozwiązanie, które istnieje w innym dowolnym mieście na świecie. Do zgłoszenia załącz zdjęcie lub film.

Monery kolekcjonerskie "100-lecie utworzenia Uniwersytetu Poznańskiego"

Na rewersach monet − srebrnej i złotej − znajduje się portret Heliodora Święcickiego, pierwszego rektora Uniwersytetu Poznańskiego. Na awersach pokazano fragment budynku Auli Uniwersyteckiej w Poznaniu. Na awersie złotej monety dodatkowo zostały umieszczone: skrót nazwy Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, tj. UAM, oraz skróty nazw uczelni, które powstały w wyniku odłączenia od Uniwersytetu Poznańskiego jego jednostek organizacyjnych: UMP, UPP, AWF.

 

KONKURS NA PRACĘ MAGISTERSKĄ/LICENCJACKĄ BNP PARIBAS

Do Konkursu mogą być zgłaszane prace absolwentów wszystkich uczelni, których obrona odbyła się w 2018 lub w 2019 roku. Poruszona w nich problematyka musi być związana z szeroko rozumianym rozwojem agrobiznesu, tj. postępem, innowacyjnością i rozwojem gospdarstw rolnych, terenów wiejskich oraz innych działań przynoszących wartość dodaną dla społeczeństwa wiejskiego, środowiska naturalnego, gospodarstw rolnych, przemysłu rolno-spożywczego, itp. 

 

Komunikat w sprawie usług cateringowych dla jednostek organizacyjnych Uczelni

Firma ta świadczyć będzie usługi na terenie obiektów należących do Uczelni oraz stołówce będącej w jej dzierżawie w okresie od 1.06.2019 r. do 31.05.2020 r.

 

W związku z powyższym jednostka organizacyjna UPP zamierzająca zorganizować jakiekolwiek wydarzenie związane z usługą cateringową zobowiązana jest do złożenia zlecenia w w/w firmie.

 

Komunikat nr 2 Centrum Innowacji i Transferu Technologii

Informujemy, iż Centrum Innowacji i Transferu Technologii koordynuje finansowanie działań związanych z komercjalizacją, w szczególności kosztów zgłoszeń patentowych, wzorów użytkowych i wzorów przemysłowych, oraz opłat za ochronę prawną w ramach projektu Inkubator Innowacyjności 2.0 (okres trwania projektu do 31 marca 2020 r.) oraz Regionalna Inicjatywa Doskonałości (okres trwania projektu do 31 grudnia 2022 r.).

 

NOWE ZASADY ZAMAWIANIA GAZÓW I CIEKŁEGO AZOTU 2019-2021

Dział Gospodarczy i Zaopatrzenia informuje, że od dnia 09.05.2019. obowiązuje nowa umowa na dostawy gazów i ciekłego azotu nr 19/AAG/PN/2019 .którą realizować będzie firma Air Products przez okres najbliższych 24 miesięcy. Podczas jej trwania obowiązywać będą nowe zasady składania zamówień.  Każda jednostka dokonywać będzie indywidualnych bezpośrednich zamówień składanych drogą elektroniczną na podstawie formularza zamieszczonego w Repozytorium dokumentów AAG.

XIV edycję KONKURSU VERBA VERITATIS na najlepszą pracę z zakresu etyki biznesu.

Założeniem konkursu jest podnoszenie i promowanie wiedzy z zakresu etyki biznesu, społecznej odpowiedzialności biznesu i ładu korporacyjnego wśród młodych ludzi, wkraczających na rynek pracy, a jednocześnie umacnianie postaw etycznych w biznesie i życiu codziennym.

 

Do udziału w konkursie zapraszamy studentów i absolwentów uczelni wyższych mających siedzibę w Polsce, autorów prac: licencjackich, magisterskich, doktorskich, habilitacyjnych, podyplomowych, inżynierskich lub MBA które zostały obronione nie wcześniej niż w 2016 roku.

 

Wyniki konkursu ININ 2.0

W wyniku przeprowadzonego postępowania konkursowego na prowadzenie prac przedwdrożeniowych obradująca w dniu 06.05.2019 r. Rada Inwestycyjna, składająca się z przedstawicieli świata nauki i biznesu, przyznała dofinansowanie 12 projektom z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu (Tabela 1). Łącznie do konkursu, ogłoszonego  wspólnie na Uniwersytecie oraz w Instytucie Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich (poprzez spółkę celową Plantinova Sp. z o.o.), zgłoszono 23 technologie.

ZałącznikRozmiar
PDF icon Wyniki konkursu ININ 2.0.pdf135.58 KB

Komunikat nr 1 Centrum Innowacji i Transferu Technologii

Centrum Innowacji i Transferu Technologii  uprzejmie informuje, iż w wyniku przeprowadzonego przetargu na pomoc prawną i techniczną w sprawach własności przemysłowej świadczonej przez rzecznika patentowego (w postępowaniach krajowych) wybrano kancelarię Fijałkowscy Spółka partnerska Adwokatów i Rzeczników Patentowych.

ZałącznikRozmiar
PDF icon KOMUNIKAT nr 1.pdf351.81 KB

II Bieg im. Augusta hr. Cieszkowskiego

W malowniczym okolicach Wierzenicy (gmina Swarzędz) odbędzie się II Bieg im. hr. Augusta Cieszkowskiego na dystansie 5 kilometrów.
Dla dzieci odbędą się biegi towarzyszące (zapisy na miejscu). Pierwsza edycja biegu wpisała się w obchody 380 lat Swarzędza i 865 lat Wierzenicy. 
Patronat sprawuje burmistrz Swarzędza Marian Szkudlarek. Bieg odbywa się pod egidą "Biegaj i Zwiedzaj" wpisuje w Jubileusz 100-lecia Uniwersytetu Poznańskiego, w skład którego wchodził obecny Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, którego Patronem jest August hr. Cieszkowski.

Dzień Sportu Uniwersytetu Poznańskiego

Zapraszamy studentów Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu i Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu do zapisywania się na zawody sportowe, które odbędą się 8 maja na Kampusie UAM na Morasku.

Program i rejestracja znajdują się na stronie: https://dziensportu.amu.edu.pl

Komunikat Działu Płac i Stypendiów

K O M U N I K A T

 

Zgodnie z zarządzeniem nr 115/2018 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, dzień 2 maja 2019 r. jest dniem wolnym od pracy dla wszystkich pracowników Uniwersytetu. W związku z powyższym wypłata za miesiąc maj 2019 r. dla nauczycieli akademickich odbierających swoje wynagrodzenie w kasie Uczelni nastąpi w dniu 6 maja 2019 r.

 

ZałącznikRozmiar
PDF icon Komunikat o wypłacie majowej2019.pdf2.92 MB

Komunikat nr 6 JM Rektora

W nawiązaniu do korespondencji pomiędzy Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Ministerstwem Finansów dotyczącej zastosowania kosztów uzyskania przychodów w wysokości 50% z tytułu korzystania z praw autorskich przez nauczycieli akademickich, a także w oparciu o przepisy ustawy – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce informuję, iż od 1 marca 2019 r. wynagrodzenie za wykonywanie obowiązków nauczyciela akademickiego zatrudnionego na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu w całości objęte jest 50% stawką kosztów uzyskania przychodów.

 

ZałącznikRozmiar
PDF icon Komunikat nr 6.pdf115.15 KB

Komunikat Działu Finansowego

Uprzejmie informuję, że od dnia 01 maja 2019 roku kasa Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu będzie czynna w następujących godzinach:

 

Poniedziałek

10:00  -  13:00

Wtorek

11:00  -  14:00

Środa

Informacja dotycząca świadczonych usług przez Zakład Graficzny UPP

Informuję, iż w związku z szeroką ofertą usług Zakładu Graficznego UPP (nie wymagającą składania wniosku o udzielenie zamówienia publicznego) wszystkie zlecenia związane z drukiem materiałów poligraficznych i usługami introligatorskimi powinny być kierowane w pierwszej kolejności do Zakładu Graficznego UPP. Dotyczy to wszystkich jednostek organizacyjnych i administracji.

Komunikat Działu Gospodarczego i Zaopatrzenia

Dział Gospodarczy i Zaopatrzenia uprzejmie informuje, że w okresie od 19.03.2019r. do 18.03.2020r. dostawy drobnego  sprzętu laboratoryjnego,  szkła laboratoryjnego,  pipet automatycznych, końcówek do pipet  oraz na dostawy odczynników chemicznych w okresie od    08.04.2019 r. do     07.04.2020 r. realizowane będą przez firmę  ALFACHEM  ul. Unii  Lubelskiej 3, 61-249 Poznań,  na podstawie umów:

Strony

Subskrybuj RSS - Ogłoszenia