Zarządzenie nr 129/2021 z dnia 1 września 2021 roku zarzadzenie_nr_129-2021_w_sprawie_powolania_komisji_przetargowej.pdf
Zarządzenie nr 128/2021 z dnia 27 sierpnia 2021 roku zarzadzenie_nr_128-2021_zmieniajace_zarzadzenie_nr_185-2019_w_spr_arkusza_okresowej_oceny_nauczyciela_akademickiego.pdf zalacznik_do_zarzadzenia_128-2021_-_kryteria_dokonywania_oceny_okresowej_nauczyciela_akademickiego_tekst_jednolity.pdf
Zarządzenie nr 112/2021 z dnia 16 lipca 2021 roku Zarządzenie nr 112-2021 załączniki nr 1-2 do zarządzenia 112-2021
Zarządzenie nr 227/2020 z dnia 6 listopada 2020 roku Zarządzenie Rektora nr 227-2020 zmieniające zarządzenie nr 26-2020.pdf Załącznik do zarządzenia nr 227-2020.docx
Zarządzenie nr 099/2020 z dnia 3 lipca 2020 roku Zarządzenie Rektora nr 99-2020 w sprawie ustalenia wzorów dokumentów do wszczęcia postępowania o nadanie stopnia doktora oraz zasad obowiązujących w tych postępowaniach.pdf zał. nr 1 do zarz 99-2020 - wniosek w sprawie wszczęcia postępowania o nadanie stopnia doktora - dla w szkole doktorskiej.docx zał. nr 2 do zarz 99-2020 -kwestionariusz osobowy - wszczęcie postępowania o nadanie stopnia doktora.docx zał. nr 3 do zarz 99-2020 - wniosek o wyznaczenie promotora_promotorów - dla uczestnika studiów doktoranckich.docx zał. nr 4 do zarz 99-2020 - deklaracja promotora_promotorów - dla uczestnika studiów doktoranckich i w trybie eksternistycznym.docx zał. nr 5 do zarz 99-2020 - ankieta promotora promotora pomocniczego - wszystkie tryby.docx zał. nr 6 do zarz 99-2020 - złożenie rozprawy - dla uczestnika studiów doktoranckich.docx zał. nr 7 do zarz 99-2020 - wniosek o wyznaczenie promotora_promotorów - dla trybu eksternistycznego.docx zał. nr 8 do zarz 99-2020 - wniosek w sprawie wszczęcia postępowania o nadania stopnia doktora - dla trybu eksternistycznego.docx
Zarządzenie nr 026/2020 z dnia 2 marca 2020 roku Zarządzenie Rektora nr 26_2020 w sprawie procedury oraz kryteriów udzielania zgody na podjęcie lub kontynuowanie dodatkowego zatrudnienia nauczycieli akademickich.pdf Załącznik nr 2 do Zarządzenia Rektora nr 26_2020.pdf Załącznik nr 3 do Zarządzenia Rektora nr 26_2020.pdf Załącznik nr 1.docx Załącznik nr 2.docx Załącznik nr 3.docx Zarządzenie Rektora nr 227-2020 zmieniające zarządzenie nr 26-2020.pdf zalacznik_do_227-2020.docx
Zarządzenie nr 185/2019 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu z dnia 19 grudnia 2019 roku Zarządzenie Rektora nr 185_2019 w sprawie arkusza okresowej oceny nauczyciela akademickiego.pdf Załącznik nr 1 do 185-2019 - ARKUSZ OKRESOWEJ OCENY NAUCZYCIELA AKADEMICKIEGO.pdf Załącznik nr 2 do 185-2019 - Kryteria dokonywania oceny okresowej nauczyciela akademickiego.pdf Zarządzenie Rektora nr 2-2021 zmieniające zarządzenie nr 185-2019 w spr arkusza okresowej oceny nauczyciela akademickiego.pdf zarzadzenie_nr_128-2021_zmieniajace_zarzadzenie_nr_185-2019_w_spr_arkusza_okresowej_oceny_nauczyciela_akademickiego.pdf zalacznik_do_zarzadzenia_128-2021_-_kryteria_dokonywania_oceny_okresowej_nauczyciela_akademickiego_tekst_jednolity.pdf
Zarządzenie nr 083/2018 z dnia 29 sierpnia 2018 roku Zarządzenie 83_2018 w spr. ustalenia wysokości dochodu na osobę w rodzinie doktoranta, uprawniającej do stypendium socjalnego oraz stawek świadczeń z funduszu pomocy materialnej dla doktorantów.pdf
OBOWIĄZUJĄCY arkusz okresowej oceny nauczyciela akademickiego (uchwała Senatu nr 126/2013) - mający zastosowanie przy ocenie obejmującej okres po 1 stycznia 2014 r. OBOWIĄZUJĄCY arkusz okresowej oceny nauczyciela akademickiego (uchwała Senatu nr 126/2013) - mający zastosowanie przy ocenie obejmującej okres po 1 stycznia 2014 r.
Uchwała Senatu nr 126/2013 z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie arkusza okresowej oceny nauczyciela akademickiego Uchwała Senatu nr 126/2013 z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie arkusza okresowej oceny nauczyciela akademickiego
OBOWIĄZUJĄCY arkusz okresowej oceny nauczyciela akademickiego - mający zastosowanie przy ocenie obejmującej okres po 1 stycznia 2009 r. OBOWIĄZUJĄCY arkusz okresowej oceny nauczyciela akademickiego - mający zastosowanie przy ocenie obejmującej okres po 1 stycznia 2009 r.
Regulamin - studia doktoranckie Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu Uchwała Uczelnianej Rady Samorządu Doktorantów Uchwała nr 252/2015 w sprawie: regulaminu studiów doktoranckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
nr 52/2016 w sprawie wysokości opłat za świadczone usługi edukacyjne w roku akademickim 2016/2017 Zarządzenie Rektora nr 52_16 w sprawie wysokości opłat za usługi edukacyjne na rok akademicki 2016_2017.pdf
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA NAUKI I SZKOLNICTWA WYŻSZEGO z dnia 10 lutego 2017 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego trybu i warunków przeprowadzania czynności w przewodzie doktorskim, w postępowaniu habilitacyjnym oraz w postępowaniu o nadani Dz.U. 2017 poz. 271 w spr. wprow. nowego znaku na dyplomach doktorskich .pdf
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA NAUKI I SZKOLNICTWA WYŻSZEGO z dnia 26 września 2016 r. w sprawie szczegółowego trybu i warunków przeprowadzania czynności w przewodzie doktorskim, w postępowaniu habilitacyjnym oraz w postępowaniu o nadanie tytułu profesora Dz.U. 2016 poz.1586 w spr. czynności w przewodzie dr, postepowaniu hab. i o tyt. prof.pdf
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA NAUKI I SZKOLNICTWA WYŻSZEGO z dnia 30 października 2015 r. w sprawie szczegółowego trybu i warunków przeprowadzania czynności w przewodzie doktorskim, w postępowaniu habilitacyjnym oraz w postępowaniu o nadanie tytułu profesora Dz.U. 2015 poz.1842 w spr. czynności w przewodach doktorskich, postępowaniach hab. i o tyuł nauk. prof.pdf