Zarządzenie nr 115/2018 z dnia 20 listopada 2018 roku Zarządzenie Rektora nr 115_2018 w sprawie ustalenia rozkładu czasu pracy pracowników UPP na 2019 r..pdf Załącznik do zarządzenia nr 115_2018 - harmonogram pracy w 2019 r..pdf
Zarządzenie nr 094/2018 z dnia 25 września 2018 roku Zarządzenie Rektora nr 94_2018 zmieniające zarządzenie w sprawie zasad postępowania w przypadku wzywania i wkraczania na teren UPP Policji i innych służb.pdf
Pismo Prorektora ds. Kadr i Rozwoju Uczelni w sprawie katalogu procedur Pismo Prorektora ds. Kadr i Rozwoju Uczelni w sprawie katalogu procedur
Zarządzenie Rektora nr 151/2009 z dnia 26 listopada 2009r. w sprawie wprowadzenia do stosowania w Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu zbioru procedur Zarządzenie Rektora nr 151/2009 z dnia 26 listopada 2009r. w sprawie wprowadzenia do stosowania w Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu zbioru procedur
Pismo Prorektora ds. Kadr i Rozwoju Uczelni w sprawie wprowadzenia regulaminów zamówień publicznych w UP w Poznaniu Pismo Prorektora ds. Kadr i Rozwoju Uczelni w sprawie wprowadzenia regulaminów zamówień publicznych w UP w Poznaniu
Zarządzenie Rektora nr 151_09 w sprawie wprowadzenia do stosowania w UP w Poznaniu zbioru procedur Zarządzenie Rektora nr 151_09 w sprawie wprowadzenia do stosowania w UP w Poznaniu zbioru procedur.pdf
ARCHIWUM UCZELNIANE (AU) Brakowanie dokumentacji niearchiwalnej, przechowywanie w archiwum uczelnianym_P.92_AU.pdf Brakowanie dokumentacji niearchiwalnej, przechowywanie w jednostkach_komórkach merytorycznych_P.9.pdf Przekazanie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej do archiwum uczelnianego_P.88_A.pdf Udostępnienie materiałów archiwalnych do celów innych niż służbowe_P.89_AU.pdf Udostępnienie prac dyplomowych studentom UP w Poznaniu_P.90_AU.pdf
BIURO REKTORA (BR) Organizacja imprez okolicznościowych_P15_BR.pdf Postępowanie w przypadku zgonu nauczyciela akademickiego (od dr hab wzwyż)_P.16_BR.pdf Przepływ korespondencji w Biurze Rektora_P.12_BR.pdf Przydzielanie premii kwartalnych dla pracowników niebędących nauczycielami akademickimi_P.19_BR.pdf Przygotowanie rankingów Uczelni_P.22_BR.pdf Rozdzielniki dot._P.17_BR_0.pdf Rozpatrywanie spraw i podejmowanie uchwał przez Senat UP w Poznaniu_P.17_BR.pdf Umieszczanie tablic pamiątkowych, nadawanie imion salom i budynkom_P.20_BR.doc Uzyskania zgody na używanie adresu Uczelni przez stowarzyszenia i inne organizacje pozauczelniane P.149_BR.pdf
DOMY STUDENCKIE I STOŁÓWKA STUDENCKA (DS) rozliczanie czasu pracy pracowników portierni - procedura nr P.53_DS zakwaterowanie studentów w domu studenckim - procedura P.123_DS zakwaterowanie gości w domu studenckim - procedura P.124_DS wykwaterowanie studentów z domu studenckiego - procedura P.125_DS organizacja imprez studenckich w domu studenckim - procedura P.126_DS likwidacja szkód w domu studenckim - procedura P.127_DS
SEKCJA APARATURY NAUKOWO-BADAWCZEJ I DYDAKTYCZNEJ Ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych_P.142_DAND.pdf Likwidacja środków trwałych i nietrwałych w zakresie aparatury_P.117_DAND.pdf Składanie wniosków na inwestycje służące potrzebom badań naukowych i prac rozwojowych_P.116_DAND.pdf Zakup oprogramowania statystycznego_P.24_DAND.pdf
DZIAŁ FINANSOWY (DF) Obieg dokumentów prac naukowo_badawczych_P.120_DF.pdf Obieg dokumentów w kasie_P.119_DF.pdf Obieg faktur sprzedaży, faktury WNT, not księgowych_P.69_DF.pdf Opracowanie faktury zakupu dostarczane do Działu Finansowego_P.73_DF.pdf Polecenie wyjazdu służbowego P.74_DK.pdf Realizacja płatności obrót dewizowy_P.72_DF.pdf Realizacja płatności obrót dewizowy_P.72_DF_0.pdf Realizacja płatności płatne gotówką, dokumenty_faktury, rachunki, delegacje, inne dokumenty_P.71_.pdf Realizacja płatności płatne przelewem bankowym, dokumenty_faktury, rachunki, inne dokumenty_P.70_.pdf Sporządzanie deklaracji VAT_P.118_DF.pdf
DZIAŁ GOSPODARCZY I ZOPATRZENIA (DGZ) Korzystanie z sal uczelnianych poza planem zajęć_P.152_DGZ_0.pdf Likwidacja środka trwałego_pojazdu_P.151_DGiZ_0.pdf Likwidacja środków niskocennych_P.56_DGZ.pdf Obieg dokumentów magazynowych_PRZYJĘCIE materiałów do magazynu_P.64_DGZ.pdf Obieg dokumentów magazynowych_WYDANIE materiałów z magazynu_P.65_DGZ.pdf Pobieranie kluczy z portierni_P.134_DGZ.pdf Procedura zgłaszania szkody majątkowej w Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu P.165_DGZ.pdf Rozliczanie czasu pracy brygady ogrodniczo-porządkowej_P.55_DGZ.pdf Rozliczanie czasu pracy pracowników portierni_P.54_DGZ.pdf Rozliczanie faktur za telefonię stacjonarną i komórkową_P.58_DGZ.pdf Sprzedaż środka trwałego_pojazdu_P.150_DGZ_0.pdf Ubezpieczenie pojazdów służbowych_P.61_DGZ.pdf Utylizacja materiałów niebezpiecznych_P.1_DGZ.pdf Wynajem autokarów_samochodów ciężarowych pow.1,5 tony_P.60_DGZ.pdf Wynajem pojazdów służbowych_P.59_DGZ.pdf Zdarzenie kradzieży_P.2_DGZ.pdf Zgłoszenie usterki technicznej_P.133_DGZ.pdf Procedura rozliczania mediów.pdf
DZIAŁ INWENTARYZACJI (DI) Harmonogram prac inwentaryzacyjnych na okres przyjęty w cyklu ciągłym_P.75_DI.pdf Harmonogram prac inwentaryzacyjnych na poszczególne lata cyklu oraz okresowej inwentaryzacji na ś.pdf Przeprowadzenie inwentury_P.78_DI.pdf Rozpatrzenie różnic inwentaryzacyjnych_P.79_DI.pdf Zmiana na stanowiskach osób materialnie odpowiedzialnych za powierzone mienie_P.77_DI.pdf
DZIAŁ KSIĘGOWOŚCI (DK) Obieg dokumentów przekazywanych do DK_P.121_DK.pdf Sporządzanie sprawozdań RB-Z, RB-N_P.122_DK.pdf Sprawozdanie F01 o przychodach, kosztach i wyniku finansowym szkół wyższych_P.135_DK.pdf Tworzenie zestawie finansowo_księgowych projektu_wniosek o płatność_ w ramach funduszy struktural.pdf
DZIAŁ ORGANIZACYJNO-PRAWNY (DOP) Karta procedury - udzielanie pełnomocnictw P.10_DOP.pdf Korespondencja Rektora UP w Poznaniu_redagowana przez DOP_P.8_DOP.pdf Pisma okólne Rektora UP w Poznaniu_P.11_DOP.pdf Wydawanie zarządzeń Rektora UP w Poznaniu_P.9_DOP.pdf
DZIAŁ OSOBOWY I SPRAW SOCJALNYCH (DOSS) badania lekarskie_P.46_RKO.pdf Opracowanie planu_ZFŚS_P.48_RKO.pdf Pożyczki z ZFŚS_P.51_RKO.pdf Regulacja płac i zmian wynagrodzenia_P.44_RKO(1).pdf Rozwiażanie stosunku pracy przez pracodawcę_P.42_RKO.pdf Zapomogi_P.50_RKO.pdf Zatrudnienie na pozostałe stanowiska pracowników niebędących nauczycielami akademickimi_P.36_RKO(1).pdf Zatrudnienie na stanowiska naukowo-techniczne_P.35_DOSS.pdf Zatrudnienie na stanowisku nauczyciela akademiskiego_P.33_RKO.pdf Zatrudnienie pracownika w Bibliotece Głównej_P.34_RKO.pdf Zwonienie pracownika w terminie ustawowym lub na mocy porozumienia stron_P.43_RKO.pdf
DZIAŁ ROZWOJU UCZELNI (DRU) Odwołanie doktornata od decyzji kierownika studiów o skreśleniu ze studiów doktoranckich_P.101_DRU.pdf Powołanie kierownika studium doktoranckiego_P.102_DRU.pdf Przedłużenie wypłaty stypendium habilitacyjnego_P.97_DRU.pdf Przyznawanie stypendiów doktoranckich_P.99_DRU.pdf Przyznawanie stypendiów doktorskich i habilitacyjnych_P.96_DRU.pdf Urlopy naukowe_P.103_DRU.pdf Wyjazd doktoranta w celach naukowych związany z realizacją pracy doktorskiej_P.100_DRU.pdf Zawiadamianie instytucji centralnych o nadaniu stopni naukowych_P.95_DRU.pdf Zwrot stypendiów habilitacyjnych i doktorskich_P.98_DRU.pdf
DZIAŁ TECHNICZNY (DT) Obieg faktur za zrealizowane zadanie_P.86_DT.pdf Zgłoszenie awarii natury technicznej budynku, budowli_P.85_DT.pdf Zgłoszenie drobnego remontu, naprawy_P.84_DT.pdf Zgłoszenie zapotrzebowania wykonania remontu_P.87_DT.pdf