WSPARCIE DLA STUDENTÓW
BIURO KARIER
Jeśli jesteś studentem ostatnich lat studiów weź udział w spotkaniu z doradcą zawodowym w celu omówienia swojej kariery zawodowej i rozwiąż problemy zawodowe! Liczba miejsc jest ograniczona. W projekcie będzie mogło wziąć udział 410 studentów. Decyduje kolejność zgłoszeń. Wypełnij formularz zgłoszeniowy i zapisz się już dziś.
Oferta dla studentów:
- jednego z IV ostatnich semestrów studiów licencjackich/inżynierskich,
- I-IV semestru studiów magisterskich (3/4 semestralnych),
- VIII-XI semestru jednolitych studiów magisterskich.
Czas trwania: 01.10.2019 – 30.09.2022
SZKOLENIA
Chcesz podnieść swoje kompetencje zawodowe zgodne z kierunkiem studiów? Usprawnić posługiwanie się językiem obcym? A może poznać zagranicznego pracodawcę? Zapraszamy do udziału w projekcie w którym zrealizujesz wszystkie te cele!
Czas trwania: 01.10.2020 – 30.09.2022
Oferowane szkolenia:
- Warsztaty językowe (angielski, rosyjski, niemiecki, francuski) – 40 h
- „Kurs pracy na drzewach” – 40 h
- „Doradztwo w stosowaniu środków ochrony roślin” – 24 h
- „Doradca rolny” – 40 h
- „Praktyczne prowadzenie księgowości w oparciu o system Symfonia, Optima” – 42 h
- „Dobra praktyka laboratoryjna” – 8 h
- „Kurs korekcji racic” – 24 h
- „Kurs inseminacyjny” – 24 h
- „Mechanik operator pojazdów i maszyn rolniczych” – 48 h
- „Pełnomocnik ds. zarządzania jakością wg normy PN ISO 9001” – 24 h
- „Audytor energetyczny” – 24 h
- „Szkolenie przygotowujące do zdobycia uprawnień energetycznych” – 24 h
- Obsługa oprogramowania AutoCAD 2D/3D/Modelowanie 3D – 40 h
- „Kurs florystyczny”– 40 h
- „Projektowanie i montaż systemów nawadniania w terenach zieleni” – 20 h
- „Analiza GIS w kształtowaniu i ochronie krajobrazu oraz planowaniu przestrzennym” – 10 h
WSPARCIE DLA KADRY DYDAKTYCZNEJ
Projekt skierowany jest do minimum 148 osób, które są zaliczane do kadry akademickiej uczelni (nauczyciele akademiccy w rozumieniu ustawy o szkolnictwie wyższym). Zdobyte przez kadrę kompetencje w ramach szkoleń muszą zostać wykorzystane podczas prowadzonych zajęć ze studentami/kami przez co najmniej jeden semestr po zakończeniu udziału w projekcie.
Czas trwania: 01.10.2019 – 30.09.2022
Niebawem rozpocznie się rekrutacja.
Oferowane szkolenia:
- Obowiązkowe:
- Indywidualne szkolenie kompetencji dydaktycznych – 4 h
- Indywidualne szkolenie metodyczne – 4 h
- Do wyboru:
- Umiejętności dydaktyczne/prezentacyjne (minimum 1 szkolenie):
- „Kurs innowacyjnych kompetencji dydaktycznych” – 48 h
- „Wystąpienia publiczne, retoryka, erystyka prowadzenie dyskusji i debat nowoczesna dydaktyka” – 16 h
- „Nowoczesne graficzne formy notowania, prezentowania i przekazywania informacji oraz tworzenia przekazu pisemnego” -16 h
- „Zastosowanie myślenia projektowego (Design thinking) w dydaktyce” – 32 h
- „Nauczanie metodą rozwiązywania problemów (problem-based learning)” – 32 h
- „Grywalizacja” – 24 h
- „Szkoła tutorów” – 64 h
- „Obsługa programów do prezentacji multimedialnych” – 18 h
- „Tworzenie i komponowanie infografik i slajdów” – 14 h
- Umiejętności informatyczne / zarzadzania informacją (minimum 1 szkolenie):
- „Blended learning: tworzenie treści” – 16 h
- „Wykorzystanie mediów społecznościowych w procesie dydaktycznym” – 6 h
- „Statystyka dla nie statystyków” – 16 h
- „Statystyczna analiza danych” – 88 h
- „Prognozowanie na podstawie danych statystycznych” – 80 h
- „Środowisko R” – 21 h
- „AutoCAD z uprawnieniami egzaminatora” – 64 h
- „Podstawy programowania w MATLAB” – 21 h
- „Obsługa oprogramowania Revit MEP” – 21 h
- Umiejętności dydaktyczne/prezentacyjne (minimum 1 szkolenie):
Dodatkowo każdy uczestnik projektu będzie mógł wziąć udział w krajowym i/lub zagranicznym stażu dydaktycznym oraz kursie językowym (j. angielski, j. niemiecki, j. rosyjski).
WSPARCIE DLA KADRY KIEROWNICZEJ I ADMINISTRACYJNE
Oferowane szkolenia:
- „Podniesienie kompetencji zarządczych pracowników UPP w obszarze obsługi klienta oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami” - 16 h
- „Decyzje administracyjne w sprawach studenckich, w tym przepisy KPA” – 16 h
- „Odpowiedzialność dyscyplinarna” – 16 h
- „Student z niepełnosprawnością” – 8 h
- „Uczelnia wobec zaburzeń psychicznych” – 8 h
- „Przyznawanie stypendiów” – 8 h
- „Studenci zagraniczni na uczelni” – 16 h
- „Administracyjna obsługa doktorantów” – 16 h
- „Instrukcja kancelaryjna” – 8 h
- „Stosowanie Kodeksu postępowania adm. w działalności uczelni” – 16 h
- „Krajowe i zagraniczne podróże służbowe” – 8 h
- „Ochrona danych osobowych” – 8 h
- „Prawo autorskie" – 16 h
- „Nowelizacja ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym” – 32 h
- „Sprawozdawczość w systemie POL-on, zmiana zakresu danych” – 8 h
- „Studia podyplomowe - wymagania prawne” – 8h
- „Zamówienia publiczne, w tym dialog techniczny, klauzule społeczne” – 16 h
- „Przewody doktorskie w świetle nowych regulacji” – 16 h
- „Zasady sporządzania i wydawania dyplomów ukończenia studiów i suplementów” – 8 h
- „Umowa o wspólnej opiece naukowej nad przewodem doktorskim co-tutelle" – 8 h
- „Procedura nadawania st. nauk. doktora, doktora hab. i tytułu nauk.(zmiany w przepisach)" – 16 h
- „Kalkulacja kosztów kształcenia na uczelni” – 8 h
- „Zasady przyznawania świadczeń pomocy materialnej studentom i doktorantom” – 8 h
- „Dyscyplina finansów publicznych” - - 16 h
- „Zarządzanie obsługą nowoczesnych aplikacji do komunikacji i promocji” – 8 h
- „Wykorzystanie bezpłatnych narzędzi do usprawniania pracy” – 8 h
- „Strategiczne zarządzanie uczelnią w świetle zmian w szkolnictwie wyższym” – 16 h
- „Delegowanie zadań, uprawnień i odpowiedzialności w świetle zmian w szkolnictwie wyższym” – 16 h
- „Wzmocnienie autorytetu kierownika zespołu w świetle zmian w szkolnictwie wyższym” – 16 h
- „Kurs językowy: Obsługa klienta w j. angielskim” – 192 h
- „Warsztaty podnoszące kompetencje w zakresie opracowania projektów B+R” – 96 h
- „Szkolenie z zakresu wdrożenia nowych rozwiązań informatycznych podnoszących jakość zarządzania UPP” - 360 h
- „Szkolenie z zakresu wdrożenia i zarządzania specjalną platformą informatyczną umożliwiającą zarządzanie wiedzą i rozwojem potencjału naukowego” – 23 h