AKADEMIKI
Informujemy, że osoby obecnie zamieszkujące w Domu Studenckim Jurand, które chcą przedłużyć okres zamieszkania w akademiku na rok akademicki 2023/2024 proszone są o złożenie WNIOSKU. Wnioski należy składać do 7 lipca 2023 w biurze Szkoły.
Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu posiada 3 akademiki dla studentów (JURAND, DANUŚKA, MAĆKO), które znajdują się 10 minut od głównego kampusu. Do wyboru są 3 rodzaje zakwaterowania:
POKÓJ DWUOSOBOWY – 470 zł miesięcznie
POKÓJ JEDNOOSOBOWY – 580 zł miesięcznie
KAWALERKA – 1350 zł miesięcznie
Pokoje
W swojej sypialni znajdziesz: pojedyncze łóżko, biurko, stół, dwa krzesła, dwa regały, szafę, kredens, rolety, grzejnik i lodówkę. Możesz również poprosić o bezpłatną pościel, która będzie dla Ciebie prana raz w miesiącu.
Łazienka z umywalką, toaletą i prysznicem jest dzielona między dwa pokoje.
Wszystkie rachunki i Internet są wliczone w cenę pokoju.
Istnieje możliwość wynajęcia kawalerki, która posiada dwa duże w pełni wyposażone pokoje, własną kuchnię i łazienkę.
Wspólne kuchnie
Na każdym piętrze budynku znajduje się wspólna kuchnia, w której można korzystać z kuchenek elektrycznych i zlewu.
Inne udogodnienia
W każdym akademiku dostępne są pokoje nauki dla studentów. Jeśli chcesz zagrać w koszykówkę, tenisa, siatkówkę lub piłkę nożną, w pobliżu znajdują się korty uniwersyteckie (piłkę lub inny sprzęt można wypożyczyć w sali administracyjnej akademika).
Za akademikami dla studentów są otwarte miejsca na grilla. Możesz również skorzystać z jednego z korytarzy/salonów wyposażonych w krzesła, stoły i telewizory wewnątrz budynków akademików. Dla użytkowników wszystkich części wspólnych obowiązuje tylko jedna zasada – posprzątaj po sobie!
kontakt:
Dom Studencki Jurand, Danuśka, Maćko
ul. Piątkowska 94/3 a, b, c
60-649 Poznań, Polska znajdź na mapie
dsjurand@up.poznan.pl +48 61 846 64 66
dsdanuska@up.poznan.pl +48 61 846 64 74
dsmacko@up.poznan.pl +48 61 846 64 85
Uczelnia dysponuje również miejscami w akademikach zlokalizowanych na Golęcinie:
Przylesie położone jest przy ulicy Wojska Polskiego 85, blisko centrum Poznania, na granicy dzielnic Sołacz/Golęcin, które charakteryzuje znaczący udział terenów zielonych i rekreacyjnych. Dysponujemy pokojami jedno-, dwu- i trzyosobowymi z łazienkami. Każdy pokój jest umeblowany i wyposażony w lodówkę. W skład łazienki wchodzą prysznice, umywalki oraz WC. Na każdym piętrze znajduje się ogólnodostępna kuchnia. Dostępne są również pralnie, pokój nauki oraz meeting room. Do dyspozycji mieszkańców jest bezprzewodowa sieć internetowa, parking, boisko do siatkówki i miejsce grillowe i wiaty rowerowe.
ul. Wojska Polskiego 85
60-625 Poznań, Polska znajdź na mapie
przylesie@up.poznan.pl
+48 61 848 78 94
ul. Wojska Polskiego 79
60-625 Poznań, Polska znajdź na mapie
przylesie@up.poznan.pl
+48 61 848 78 94
Po więcej informacji zapraszamy na stronę internetową akademików
LEGITYMACJA
Aby otrzymać legitymację doktorancką należy sprawdzić status swojego zdjęcia w Wirtualnym Dziekanacie. Jeżeli Twoje zdjęcie zostało odrzucone należy je ponownie załadować (po zalogowaniu się do wirtualnego dziekanatu należy wybrać "Moje dane -> Edytuj").
Jeśli zgubiłeś numer UID lub hasło, możesz zarejestrować się za pomocą formularza na stronie: http://wu.up.poznan.pl/register.php, aby otrzymać nowy numer UID i hasło. UID ustalany jest podczas elektronicznej rekrutacji.
Legitymację można odebrać w biurze Szkoły.
Uwaga: w przypadku zmiany nazwiska należy napisać na adres legitymacje@up.poznan.pl z wnioskiem o wydanie nowej legitymacji
Jeśli jesteś zainteresowany otrzymaniem mLegitymacji (legitymacja doktorancka na telefonie) napisz e-mail z taką prośbą na adres legitymacje@up.poznan.pl i podaj następujące informacje:
- Twój login do Wirtualnego Dziekanatu
- Numer Twojego albumu
- Twój adres Teams – kod aktywacyjny zostanie wysłany za pośrednictwem platformy Teams (nie zostanie wysłany na Twój adres e-mail!)
mLegitymacja działa jak tradycyjny dokument – wyświetlając ją na ekranie smartfona potwierdzisz, że jesteś doktorantem i skorzystasz z przywilejów
UBEZPIECZENIE
- Każdy doktorant otrzymujący stypendium ma prawo do ubezpieczenia zdrowotnego.
- Będąc doktorantem Szkoły Doktorskiej UPP i otrzymując stypendium doktoranckie podlegasz obowiązkowemu ubezpieczeniu emerytalnemu, rentowemu i wypadkowemu. Dodatkowo masz ubezpieczenie zdrowotne. Przed rozpoczęciem kształcenia należy złożyć oświadczenie, z którego będą wynikać powyższe informacje.
- Zostajesz zgłoszony przez Uczelnię do ZUS, ten natomiast przekazuje tę informację do NFZ – informacja o prawie do leczenia pojawia się w systemie elektronicznym eWUŚ. Aby potwierdzić swoje prawo do ubezpieczenia, musisz przy rejestracji u lekarza rodzinnego lub innego specjalisty okazać numer PESEL. Możesz również otrzymać potwierdzenie objęcia ubezpieczeniem z Działu Płac i Stypendiów Uczelni.
Uwaga: w przypadku zmiany danych (nazwiska, numeru dowodu osobistego, adresu, numeru konta, numeru telefonu, stanu zatrudnienia, stanu rodzinnego, przyznania renty, orzeczenia o niepełnosprawności, ukończenia 26 roku życia) należy złożyć nowe oświadczenie w ciągu 7 dni od momentu zaistnienia tej zmiany.
Wzór OŚWIADCZENIA można znaleźć w zakładce DOKUMENTY DO POBRANIA
WI-FI
Na kampusie UPP widoczne są 3 sieci bezprzewodowe:
-
UPPOZ_wifi (sieć dla gości Uczelni, dedykowana również starszym urządzeniom, konferencjom i okazjonalnemu połączeniu z Internetem),
-
UPPOZ_sec (sieć dla pracowników, doktorantów i studentów UPP),
-
eduroam (sieć dla gości, jeśli są zarejestrowani w programie Eduroam).
Zasady logowania do UPPOZ_sec (zalecane) i UPPOZ_wifi (logowanie w przeglądarce internetowej):
Doktoranci korzystający z systemu poczty elektronicznej UPP mogą posługiwać się swoimi danymi uwierzytelniającymi, tj. imię.nazwisko to login, a hasło jest wspólne dla obu systemów.
Łączenie się z UPPOZ_sec na telefonie/tablecie, aby aktywować przycisk „połącz”, musisz:
-
na urządzeniach mobilnych z systemem Android wybierz dodatkową opcję „certyfikat – nie zatwierdzaj”,
-
na urządzeniach mobilnych z systemem IOS wyświetla certyfikat, który ma zostać zaakceptowany.
Po więcej informacji zapraszamy na stronę pomocy informatycznej dla pracowników i doktorantów UPP.
ADRES E-MAIL ORAZ E-LEARNING
każdy doktorant otrzyma własny adres e-mail w momencie rozpoczęcia kształcenia, hasło można otrzymać w biurze Szkoły
logować się można na stronie mail.up.poznan.pl
Ponadto każdy doktorant może mieć dostęp do poniższych platform. Jako login należy podać adres e-mail, który ma następującą postać:
- dla platformy Office 365, MS Teams – imie.nazwisko@pracownik.up.poznan.pl
hasło można uzyskać pisząc na adres maciej.banaszak@up.poznan.pl
adres logowania: https://login.microsoftonline.com/
- dla platformy Google for Education – imie.nazwisko@puls.edu.pl
hasło można uzyskać pisząc na adres bartosz.wierzejewski@up.poznan.pl
adres logowania: https://www.google.pl/
Po więcej informacji zapraszamy na stronę, gdzie zamieszczone są instrukcje.
BIBLIOTEKA
Zbiory Biblioteki UPP dostępne są:
• na miejscu w Czytelni,
• poprzez wypożyczenie,
• poprzez wypożyczenia międzybiblioteczne do innych bibliotek i instytucji,
• drogą elektroniczną z wykorzystaniem technologii informatycznych.
Do korzystania z obiektów Biblioteki niezbędna jest ważna karta biblioteczna (bezpłatna dla studentów, doktorantów i pracowników). Czytelnicy mogą zarejestrować się w Wypożyczalni lub zdalnie poprzez formularz: Formularz zdalnego zapisu do Biblioteki UPP
Adres:
ul.Witosa 45,
61-693 Poznań, Polska znajdź na mapie
tel. +48 61 848 78 12
godziny otwarcia:
poniedziałek – piątek 9.00 – 18.00
sobota i niedziela – nieczynne
Po więcej informacji zapraszamy na stronę internetową Biblioteki
PARKING
Karty uprawniające do bezpłatnego parkowania na parkingu przy ul. Wołyńskiej są wydawane w poniedziałki w godz. 8.00-10.00 w pokoju 58.2 – Collegium Maximum ul. Wojska Polskiego 28.
Osoba wydająca karty: Sławomir Kaczmarek tel. +48505030391, email: slawomir.kaczmarek@up.poznan.pl