Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu uruchamia platformy umożliwiajace realizację zajęć on-line
ZASADY LOGOWANIA DO PLATFORM EDUKACYJNYCH:
Każdy student będie miał utworzony, na dzień inauguracji, własny adres e-mail
W zależności od dokonanego przez wykładowcę (prowadzącego zajęcia) wyboru platformy
Student logując się wprowadza jako login adres e-mail, który ma postać:
- Dla platformy Office 365 Modułu MS Teams
Numer UID (z wirtualnego dziekanatu)@student.up.poznan.pl (xxxx@student.up.poznan.pl)
(adres do zalogowania się: https://login.microsoftonline.com/)
- Dla platformy Google for Education
Numer UID (z wirtualnego dziekanatu)@student.puls.edu.pl (xxxx@student.puls.edu.pl)
(adres do zalogowania się: https://www.google.pl/)
Prosimy zwracać uwagę na nazwy domenowe w Państwa loginach. Domena Uczelni w języku angielskim to "PULS", a nie "plus", jest to skrót od Poznań University of Life Sciences.
Hasłem startowym w obu przypadkach jest kombinacja: numer albumu, inicjały wielką literą oraz dopisek "_2020"
Wydaje się to być trudne ale przykład pomoże to zrozumieć:
Student Łukasz Śnieżka ma numer UUID: 1981 a jego numer albumu to: 11223344. Jego loginem będzie zatem: 1981@student.up.poznan.pl lub 1981@student.puls.edu.pl a hasłem startowym ciąg znaków: 11223344LS_2020.
Po zalogowaniu NASTĄPI WYMUSZENIE zmiany hasła, należy wprowadzić własne – może być bardziej przyjazne
- Pobierz dokument (plik .pdf)
ZASADY LOGOWANIA DO PLATFORM EDUKACYJNYCH: "MS TEAMS" I "GOOGLE FOR EDUCATION" - Zapoznaj się z platformami edukacyjnymi:
MS Teams – Moduł Office 365 oraz Google for Education
UWAGA!
Na spotkaniu inauguracyjnym otrzymają Państwo informację o nazwie i haśle do konta e-mail utworzonego dla pierwszego roku poszczególnych kierunków studiów. Konto to posłuży do komunikacji z wykładowcami, którzy tą drogą poinformują na jakiej platformie utworzyli kursy będące odpowiednikami przedmiotów z planu zajęć, ich nazwy oraz hasła dostępowe. Kursy te umożliwią komunikowanie się ze studentami, dystrybucję materiałów dydaktycznych, tworzenia projektów i zadań oraz testowania wiedzy.
Teams - Moduł Office 365
kliknij tutaj >>
DLA STUDENTÓW - Zasady logowania do platform edukacyjnych: "MS Teams" i "Google for Education"
Microsoft Teams — jest modułem z pakietu OFFICE 365 zgłoszenia z prośbą o założenie konta należy kierować na adres maciej.banaszak@up.poznan.pl
Microsoft Teams — dostępny przez przeglądarkę lub jako samodzielna aplikacja (komputer oraz urządzenia mobilne)
- https://login.microsoftonline.com/ (logowanie)
- https://teams.microsoft.com/downloads (pobierz na urządzenie)
Uruchamianiem usługi zajmuje się Maciej Banaszak z Ośrodka Informatyki: maciej.banaszak@up.poznan.pl
Wsparcie Ośrodka Informatyki: pomoc@up.poznan.pl
Google for Education
kliknij tutaj >>
DLA STUDENTÓW - Zasady logowania do platform edukacyjnych: "MS Teams" i "Google for Education"
- Google for Education - (logowanie)
Aplikacje uruchomione w Google for Education
Uruchamianiem usługi zajmuje się Bartosz Wierzejewski - bartosz.wierzejewski@up.poznan.pl (Ośrodek Informatyki)
Wsparcie Ośrodka Informatyki: pomoc@up.poznan.pl
Pracownicy oraz doktoranci UPP są proszeni o zgłaszanie chęci posiadania konta drogą mailową (tylko i wyłącznie bartosz.wierzejewski@up.poznan.pl). Prosimy o następującą konstrukcję maila:
- temat wiadomości: GFE
- imię nazwisko
- dokładna nazwa jednostki
- oficjalny adres mailowy w formacie imie.nazwisko@up.poznan.pl
Bardzo ułatwi i przyspieszy nam to zakładanie kont, prosimy o wyrozumiałość.
Moodle
System zarządzania nauczaniem - MOODLE
Zaloguj się używając swojego konta Office 365
https://elearning.up.poznan.pl/
-
Przykład testu i jego ustawienia
film przygotowany przez dr hab. inż Ireneusza Laksa.
https://youtu.be/cQFbsj4SM8E
-
https://drive.google.com/file/d/1qmm6m5CP9oCZR7kz4q6R8gjXIHRVd7d1/view?usp=sharing
moodle_part_1.mp4 - Dysk Google
https://drive.google.com/file/d/1t2x33t74OtkSMFXy0FW8_nmn4U5KPM08/view?usp=sharing
moodle_part_2.mp4 - Dysk Google