Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu uruchamia platformy umożliwiajace realizację zajęć on-line

ZASADY LOGOWANIA DO PLATFORM EDUKACYJNYCH:

 

Każdy student będie miał utworzony, na dzień inauguracji, własny adres e-mail
 

W zależności od dokonanego przez wykładowcę (prowadzącego zajęcia) wyboru platformy
Student logując się wprowadza jako login adres e-mail, który ma postać: 
 

  • Dla platformy Office 365 Modułu MS Teams
    Numer UID (z wirtualnego dziekanatu)@student.up.poznan.pl (xxxx@student.up.poznan.pl)
    (adres do zalogowania się: https://login.microsoftonline.com/

 

  • Dla platformy Google for Education 
    Numer UID (z wirtualnego dziekanatu)@student.puls.edu.pl (xxxx@student.puls.edu.pl) 
    (adres do zalogowania się: https://www.google.pl/)

 
Prosimy zwracać uwagę na nazwy domenowe w Państwa loginach. Domena Uczelni w języku angielskim to  "PULS", a nie "plus", jest to skrót od Poznań University of Life Sciences.  
 
Hasłem startowym w obu przypadkach jest kombinacja: numer albumu, inicjały wielką literą oraz dopisek "_2020"

Wydaje się to być trudne ale przykład pomoże to zrozumieć: 
Student Łukasz Śnieżka ma numer UUID: 1981 a jego numer albumu to: 11223344. Jego loginem będzie zatem: 1981@student.up.poznan.pl lub 1981@student.puls.edu.pl a hasłem startowym ciąg znaków: 11223344LS_2020
 

Po zalogowaniu NASTĄPI WYMUSZENIE zmiany hasła, należy wprowadzić własne – może być bardziej przyjazne

 

UWAGA!

Na spotkaniu inauguracyjnym otrzymają Państwo informację o nazwie i haśle do konta e-mail utworzonego dla pierwszego roku poszczególnych kierunków studiów. Konto to posłuży do komunikacji z wykładowcami, którzy tą drogą poinformują na jakiej platformie utworzyli kursy będące odpowiednikami przedmiotów z planu zajęć, ich nazwy oraz hasła dostępowe. Kursy te umożliwią komunikowanie się ze studentami, dystrybucję materiałów dydaktycznych, tworzenia projektów i zadań oraz testowania wiedzy.

 

 

Teams - Moduł Office 365

kliknij tutaj >>

DLA STUDENTÓW - Zasady logowania do platform edukacyjnych: "MS Teams" i "Google for Education"

 

Microsoft Teams — jest modułem z pakietu OFFICE 365 zgłoszenia z prośbą o założenie konta należy kierować na adres cel@up.poznan.pl
 

Microsoft Teams — dostępny przez przeglądarkę lub jako samodzielna aplikacja (komputer oraz urządzenia mobilne)

 

Uruchamianiem usługi zajmuje się Maciej Banaszak z Ośrodka Informatyki: cel@up.poznan.pl

Wsparcie Ośrodka Informatyki: pomoc@up.poznan.pl

 

Google for Education

kliknij tutaj >>

DLA STUDENTÓW - Zasady logowania do platform edukacyjnych: "MS Teams" i "Google for Education"

Uruchamianiem usługi zajmuje się Bartosz Wierzejewski - bartosz.wierzejewski@up.poznan.pl (Ośrodek Informatyki)
Wsparcie Ośrodka Informatyki: pomoc@up.poznan.pl

 

Pracownicy oraz doktoranci UPP są proszeni o zgłaszanie chęci posiadania konta drogą mailową (tylko i wyłącznie bartosz.wierzejewski@up.poznan.pl). Prosimy o następującą konstrukcję maila:

Bardzo ułatwi i przyspieszy nam to zakładanie kont, prosimy o wyrozumiałość.

Moodle

System zarządzania nauczaniem - MOODLE

moodle-logo.PNG

Zaloguj się używając swojego konta Office 365
https://elearning.up.poznan.pl/