Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility E-LEARNING | Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu

Ujednolicone logowanie do systemów informatycznych Uczelni: 

Poczta, MS Teams (Microsoft 365), komputer na sali laboratoryjnej, dostęp do WIFI oraz dostęp do Wirtualnego Dziekanatu można uzyskać logując się jednym poświadczeniem.

Instrukcja dla STUDENTA

  1. Konstrukcja adresu e-mail:  pełna nazwa studenta ma następującą postać. Składa się z numeru UID oraz suffiks’u “@student.up.poznan.pl”.
    Np. student Jan Kowalski ma numer UID równy 12345, to jego adres e-mail jak i pełna nazwa studenta ma postać 12345@student.up.poznan.pl .  
    to konto jest domyślnym kontem email dla studenta.

     
  2. Aby uzyskać dostęp do powyższych usług za pomocą jednego poświadczenia należy
     najpierw ustawić hasło.

    1. Należy wejść na stronę: https://pr.up.poznan.pl/
    2. Wybrać opcję „ZAPOMNIAŁEM/ŁAM HASŁA

Pobierz plik pdf z instrukcją krok po kroku >   logowanie do systemów informatycznych upp.pdf

 

Uczniowie ZSP, którzy rozpoczynają edukację w tym roku (2023), do platformy edukacyjnej (Microsoft 365 on-line  - MS Teams) > używają swoich loginów z systemu LIBRUS (np.: 12345u), hasłem startowym jest login z systemu Librus bez literki "u", ze znakiem specjalnym „#” po pierwszej cyfrze oraz z dopiskiem "-ZsP!"  np: Michał Adam Łukomski o loginie do Librusa "12345u", wpisuje jako hasło "1#2345-ZsP!"). Hasło należy zmienić korzystając z platformy https://pr.up.poznan.pl/ wybierając opcję "Zmień hasło"

Uczniowie, którzy już posiadają konta (Microsoft 365 on-line  - MS Teams) aby móc z nich korzystać muszą za pośrednictwem platformy https://pr.up.poznan.pl/ zmienić hasło, które obecnie ma postać: l#ogin-zsp_2023! Ze znakiem specjalnym „#” po pierwszej cyfrze

Login to znaki z przed symbolu @ z adresu e-mail -  ze znakiem specjalnym „#” po pierwszej cyfrze i z dopiskiem _2023!

np. 1#23-zsp_2023!

 

  • Dla platformy Google for Education 
    Numer UID (z wirtualnego dziekanatu)@student.puls.edu.pl (xxxx@student.puls.edu.pl) 
    (adres do zalogowania się: https://www.google.pl/)

 

Teams - Moduł Microsoft (Office) 365

kliknij tutaj >>  logowanie do systemów informatycznych upp.pdf

Microsoft Teams — dostępny przez przeglądarkę lub jako samodzielna aplikacja (komputer oraz urządzenia mobilne)

 

Uruchamianiem usługi zajmuje się Maciej Banaszak z Ośrodka Informatyki: cel@up.poznan.pl

Wsparcie Ośrodka Informatyki: pomoc@up.poznan.pl

 

Google for Education

kliknij tutaj >>

DLA STUDENTÓW - Zasady logowania do platform edukacyjnych: "MS Teams" i "Google for Education"

Uruchamianiem usługi zajmuje się Bartosz Wierzejewski - gfe@up.poznan.pl (Ośrodek Informatyki)
 

Pracownicy oraz doktoranci UPP są proszeni o zgłaszanie chęci posiadania konta drogą mailową (tylko i wyłącznie gfe@up.poznan.pl). Prosimy o następującą konstrukcję maila:

Bardzo ułatwi i przyspieszy nam to zakładanie kont, prosimy o wyrozumiałość.

Moodle

System zarządzania nauczaniem - MOODLE

moodle-logo.PNG

Zaloguj się używając swojego konta Office 365
https://elearning.up.poznan.pl/

 

 

 


 

WYDZIAŁY