Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility Profesorowie Damian Józefiak i Piotr Tryjanowski w gronie najlepszych naukowców na świecie wg. research.com | Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu

Platforma akademicka Research.com opublikowała listy rankingowe naukowców w 24 obszarach tematycznych nauki. W rankingu najlepszych badaczy na świecie znalazło się dwóch naukowców Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.

Prof. dr hab. Damian Jozefiak w obszarze tematycznym nauki o zwierzętach i weterynaria (animal science and veterinary) znalazł się w gronie czterech naukowców z  prof. Damian Józefiak Polski  uwzględnionych w rankingu (na 3 miejscu) z liczbą 1663 cytowań, 65 publikacjami i H-index 22. https://research.com/u/damian-jozefiak

W obszarze nauk o zwierzętach i weterynarii, w którym przeanalizowano dane ponad 3419 naukowców z całego świata, Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu uplasował się na drugim miejscu w Polsce, za Uniwersytetem Warszawskim, a przed Uniwersytet Jagiellońskim https://research.com/university-rankings/animal-science-and-veterinary/pl

W obszarze tematycznym ekologia i ewolucja (ecology and evolution) na czwartym miejscu, wśród 20 uwzględnionych naukowców z Polski, uplasował się z liczbą 11 382  prof. Piotr Tryjanowski cytowań, 385 publikacjami i H-index 54 prof. dr hab. Piotr Tryjanowski. https://research.com/u/piotr-tryjanowski

W obszarze ekologia i ewolucja, w którym przeanalizowano dane ponad 11 774 badaczy, Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu znalazł się na czwartym miejscu, wśród siedmiu polskich uczelni. https://research.com/university-rankings/ecology-and-evolution/pl

Ranking Research.com Top Scientists to prestiżowe zestawienie najlepszych naukowców z całego świata, oparte na wskaźniku D-index (Discipline H-index), który obejmuje wyłącznie artykuły i wartości cytowań dla badanego obszaru tematycznego. Pozycja w rankingu uczelni ustalana jest na podstawie sumy D-indeksów (Discipline H-index) wszystkich badaczy rankingowych afiliowanych w danej instytucji.

Iwona Cieślk